Notícies

Moda sostenible, arquitectura de disseny i molt de color: així és la botiga efímera de Thinking Mu a Barcelona

La marca barcelonina ha obert la seva primera 'pop-up' al centre de la ciutat que també acollirà diversos tallers i activitats

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Botiga Thinking Mu a Barcelona
Foto: Thinking Mu Barcelona
Publicitat

L'oferta de botigues de Barcelona no para de créixer. Cada cop són més les marques que aposten per la ciutat per presentar les seves noves propostes. Thinking Mu, una de les marques de moda sostenibles de referència a Europa, ha inaugurat la seva primera 'pop-up' al número 32 de Rambla Catalunya, una ubicació privilegiada que ha obert al públic fins al gener de 2024. La marca barcelonina ha escollit la ciutat que l'ha vist créixer per començar la seva expansió internacional, amb un espai dissenyat per l'arquitecte Isern Serra. A més de funcionar com a botiga i expositor de les seves peces, l'espai serà un punt de reunió per al panorama artístic de la ciutat, amb tallers i exposicions com la del pintor Alejo Palacios, que ha inaugurat l'establiment. 

Botiga Thinking Mu
Foto: Thinking Mu Barcelona

Des de l'inici, Thinking Mu ha crescut sobre el concepte de la sostenibilitat, un valor que ha traslladat al mateix espai. La botiga està inspirada en el Mediterrani i la natura, així com en l'atemporalitat, també característica de la roba marca. Els materials que s'han fet servir estan fabricats a partir de residus de paper així com les pintures que s'han fet servir, creades amb base de fang, pigments naturals i minerals. El resultat ha estat un espai obert on els neutres i les formes corbes fan que les acolorides peces de la marca siguin les protagonistes indiscutibles.

Botiga Thinking Mu
Foto: Thinking Mu Barcelona

L'espai presenta la nova col·lecció d'hivern acompanyada d'articles d'altres marques sostenibles com Derenrice, Ölend, Gigi Studios i els productes facials de Rowse Beauty. La botiga efímera de Barcelona és el primer pas que Thinking Mu ha fet per arribar a altres ciutats d'Espanya, així com altes països com Alemanya, França i Regne Unit amb una estratègia de 'pop-ups'. La marca creada per Pepe Barguño i Miquel Castells l'any 2008 va ser una de les primeres a fugir del concepte 'fast-fashion' (moda ràpida) i iniciar un projecte tèxtil basat en la sostenibilitat que va trencar el mite que la roba sostenible només podia ser neutre i allunyada del públic jove.

Tallers i activitats

La botiga també acollirà diversos tallers on podrà participar tothom qui estigui interessat. Les activitats es faran en col·laboració amb altres marques que tinguin la sostenibilitat i la producció responsable com a bandera, com les confirmades Sol Pardo, Lot Roasters i Omotesando. A més, cada dues setmanes, un artista diferent exposarà les seves obres a les parets de l'espai. El projecte vol funcionar com una mena de 'cercle coherent' entre les activitats que donin veu a artistes de la ciutat i els valors, els objectius i la imatge de la marca.

NO T'HO PERDIS: Natura obre una botiga efímera al centre de Barcelona inspirada en mercats de tot el món

Llegeix el número d'octubre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Hivern

    Últimes notícies

      Publicitat