[title]
Nike ha llançat el lema ‘You can’t stop us’ en diversos anuncis en els que parla sobre les ganes d'un retorn a la normalitat que tenen fans i atletes de l'esport.
Nike va aprofitar la tornada de l'NBA per llançar el seu nou anunci que mostra una pantalla partida en què les imatges estan sincronitzades. El muntatge destaca les similituds entre els fans de l’esport i els atletes d'elit com LeBron James o Naomi Osaka. I transmet els sentiments generats a causa de la pandèmia del coronavirus, l'aïllament social i temes com el moviment Black Lives Matter.
Un altre dels lemes més importants de Nike és 'Just Do It'. La famosa frase va aparèixer al final d'un anunci sobre un corredor de vuitanta anys. A partir d'aquell moment, les vendes de Nike van augmentar considerablement i es va convertir en una de les marques d'esport més conegudes en tot el món.
Totes les campanyes de Nike tenen semblances. En elles apareixen històries commovedores relacionades amb l'esport i la superació personal amb frases curtes, simples i motivadores.