[title]
Fer esport i lluir cos atlètic és tendència, i més si surts al carrer amb un 'look' esportiu totalment combinat. Nike ho sap bé i obre el pròxim 15 de desembre, al número 17 de Passeig de Gràcia, la seva botiga més gran d'Espanya. Ho vam avançar al setembre i ara ja hi ha data d'inauguració d'un nou concepte de botiga que combina 'coworking' i espai d'exposició.
La 'flagship store' ha estat dissenyada exclusivament per a la ciutat de Barcelona, tindrà tres plantes i prop de 2.000 metres quadrats i hi haurà una combinació entre el món de l’esport i el digital, el que ells han anomenat 'House of inovation 002'. Aquesta tendència de casa digital, que és el que Nike intenta expandir per diferents capitals del món, representarà la màxima expressió de la marca i tindrà el millor de cada col·lecció. Més enllà de la digitalització i l'esport, Nike Barcelona ha posat també com a punt de mira la sostenibilitat i el medi ambient. El terra de la botiga i els expositors s'ha construit amb materials totalment reciclats.
Aposta per estar en el centre de la ciutat
On abans hi havia el Banc Popular i després d'una inversió de 10 milions d'euros, ara hi aixecarà la persiana la gran botiga de Nike a la ciutat. Amb el nou emplaçament la marca esportiva abandona el número 29 del mateix Passeig de Gràcia per doblar els m2 de local i apostar per una nova filosofia de compra basada en l'experiència del client.