[title]
Les xarxes socials han revolucionat per complet el món de la moda. Un projecte pot triomfar gràcies als 'likes' i les visualitzacions a plataformes com Instagram o TikTok i això és exactament el que va passar amb Nude Project, una marca que va començar penjant uns models de samarretes al seu compte d'Instagram i s'ha acabat convertint en l''startup' de roba amb el creixement més ràpid del país. Després de treure la seva pròpia marca de cervesa, l'univers Nude creix i obre el Nude Café, una cafeteria conceptual en col·laboració amb Good News, una de les empreses emergents pioneres d'Europa. L'establiment es troba dins les oficines de Nude Project, al carrer Pujades número 81, al Poblenou.
L'espai ha estat decorat per El Departamento, un estudi d'arquitectura i interiorisme que també ha dissenyat altres establiments de moda com la nova botiga de Project Lobster a Barcelona. Dins el 'Nude Café' destaca el color xocolata, característic de la marca, integrat en una decoració d'estil neofuturista, on es barregen estampats i articles vintage amb d'altres completament futuristes. Amb aquest nou projecte, la marca de roba encara s'apropa més a la generació Z, que representa una gran part de la seva clientela.
La iniciativa segueix els objectius d'ambdues empreses, convertir-se en la marca referent de la generació Z en els sectors respectius. Per aquest motiu, han fusionat els conceptes del cafè 'grab & go' (per emportar) i la moda urbana, que permet oferir als clients una extensa oferta de cafè mentre donen un cop d'ull a les últimes novetats de 'streetwear'.