[title]
Els Labubus Els Labubus s'han convertit en unes de les joguines col·leccionables més buscades les últimes setmanes. Aquests ninots inspirats en l'estètica 'kawaii', amb un disseny simpàtic i tendre, amb el cap gran i els ulls molt grans, s'han viralitzat a les xarxes socials i ara, els podreu trobar a una de les botigues de joguines més populars del moment que acaba d'obrir a Barcelona. La botiga de joguines Pop Mart ha inaugurat la seva primera botiga efímera de Barcelona dins del centre comercial El Triangle, un espai que estarà obert fins al 15 de gener del 2025.
Centenars de persones van fer cua el dia de la seva inauguració, dissabte passat, 30 de novembre, una cua que arribava a les més de sis hores d’espera per poder aconseguir alguna de les joguines més populars de l’empresa, segons han comentat desenes d’usuaris a les xarxes socials que van intentar comprar-ne. Dins de la llista dels articles més buscats de Pop Mart es troben els Labubus, encara que al seu catàleg també hi ha col·leccions exclusives com les figures de vinil suau i peluixos de la sèrie The Monsters, i altres de temàtica nadalenca com Dimoo, Molly i Skullpanda . A més de la gran varietat de productes, la botiga destaca pel seu disseny de color groc i la gran estàtua de 160 cm de Skullpanda que es troba a l'entrada i que és la protagonista de centenars de fotos dels qui visiten la botiga.
@miajolote contentísima con mis pulls pero las 9 horas de cola que hicimos no nos las devuelve nadie 😩 #popmart #barcelona #popup #labubu #skullpanda #peachriot ♬ origineel geluid - .⋆୨୧⋆.
Cada botiga que obre l’empresa acumula cues d’hores i hores, un fenomen que Pop Mart també va preveure a la de Barcelona, motiu pel qual van publicar al seu perfil d’Instagram un mapa per organitzar la cua unes hores abans de la inauguració. I encara sort. Des de primera hora del matí, centenars de persones esperaven a la porta del nou local en una cua que donava la volta al centre comercial. Les xarxes socials, però, s’han omplert de comentaris d’usuaris que denunciaven que, malgrat que hi havien arribat a les 10.30 h, no van poder accedir a la botiga fins a les 21.30 h, i asseguraven que l’empresa va haver d’allargar el tancament fins a les 23.30 h perquè tothom pogués entrar-hi. L’endemà, però, les aglomeracions no van ser tan significatives, i s’espera que, tot i que serà complicat trobar un moment en què no hi hagi gent a la botiga, s’hi podrà accedir sense esperar gaire estona.
El fenomen dels Sonny Angels
A més dels Labubus, els Sonny Angels han estat les altres joguines col·leccionables que han estat els protagonistes de fotografies, converses i cues durant les últimes setmanes arreu del món. Els petits ninots de nadons amb el cul a l’aire, ales a l’esquena i barrets en forma de fruites i animalons s’han convertit en la joguina més buscada d’aquest mes a diferents ciutats del planeta, i Barcelona no n’ha estat cap excepció. Si us hi fixeu quan passegeu pels carrers de la ciutat, segur que detecteu desenes de persones amb un Sonny Angel enganxat al seu telèfon mòbil i a l’ordinador.
Rosalía, Dua Lipa i Victoria Beckham són algunes de les celebrities que no han pogut resistir-se a la moda i han publicat fotografies amb un Sonny Angel enganxat al seu mòbil. Aquestes famoses, però, no són les úniques que s’han vist captivades pels adorables ninots, sinó que plataformes com TikTok ja acumulen milers de vídeos de persones obrint les capses sorpresa on venen aquestes figures, i en les quals poden tocar fins a dotze models diferents, segons la temàtica.
@carlaxan 👼🏼🩷⭐️ després del fracàs de l’última vegada, mereixia tornar-ho a intentar 🫡 #sonnyangel #sonnyangels #cat #estiktokat #fyp #unboxing #catala #contingutencatalà ♬ Funny video "Carmen Prelude" Arranging weakness(836530) - yo suzuki(akisai)
Malgrat que ara s’han popularitzat a Europa i Amèrica, els Sonny Angels no són cap novetat al Japó, sinó que es tracten d’uns ninots que va posar a la venda l’any 2004 el fabricant de joguines Toru Soeya, i que, malgrat que originalment eren més grans, Soeya els va reduir fins als 8 cm per convertir-los en figures de col·lecció. Tot i que poden recordar personatges fantàstics com Cupido o els angelets, aquests nadons estan inspirats en Kewpie, un personatge de còmic de principis del segle XX de la il·lustradora Rose O’Neil. Amb el pas dels anys, en Kewpie es va fer tan conegut al Japó que va convertir-se en la imatge d’una de les marques de maionesa més venudes del país, que duu el nom del personatge.
