Notícies

Passi Sagrat: tarifa plana per visitar el patrimoni religiós de Barcelona!

Turisme de Barcelona i l'Arquebisbat impulsen la Barcino Sacra Card, una targeta per visitar el patrimoni religiós de la ciutat

Ricard Martín
Escrit per
Ricard Martín
Editor de Menjar i Beure, Time Out Barcelona
Santa Maria del Mar
Foto: ShutterstockSanta Maria del Mar
Publicitat

Si el patrimoni religiós urbà us fa vibrar les neurones místiques, aquesta és la vostra. Amb la comercialització de la Barcino Sacra Card, l’arquebisbat de Barcelona donarà accés de manera conjunta a vuit llocs significatius de l’església de la capital catalana, des dels quals es podran recórrer “1.800 anys d’història, fent un repàs de l’art romà, romànic, gòtic, barroc i fins i tot el del s. XX”, tal com ha expressat el mossèn Josep Maria Turull, comissionat de la targeta. Ja es pot adquirir de forma virtual o presencial.

Quant costa la Barcino Sacra Card? 

Amb la 'Barcino Sacra card' es poden visitar vuit espais: l'antic monestir de Sant Pau del Camp, la Basílica de Santa Maria del Pi, l'oratori de Sant Felip Neri, la Catedral de Barcelona, la Casa de l'Almoina, la Basílica de Santa Maria del Mar, l'antic Monestir de Sant Pere de Puel·les i el Temple Expiatori del Sagrat Cor del Tibidabo. No, la Sagrada Família, no. La targeta, que es pot adquirir virtualment o en qualsevol dels punts de l'itinerari, així com a les oficines de turisme, tindrà una validesa de tres dies des de la compra. El seu cost és de 47 euros per adults, 42 euros per estudiants i 17 euros per a infants de 3 a 15 anys. 

Sant Pau del Camp
Foto: Time OutSant Pau del Camp

Surt a compte? Si veniu a fer turisme, sí. La suma de l'accés del preu individual a aquest patrimoni és de 53 euros, i amb el passi teniu accés il·limitat (només durant tres dies, això sí). La targeta llueix l'ou com balla, i si us hi fixeu, la línia de l'arranjament floral de la font sembla que sigui en tres dimensions, ehem. 

Barcino Sacra Card
Foto: ACNBarcino Sacra Card

El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, ha avançat que la targeta és "un embrió", ja que l'objectiu és "ampliar els espais visitables, incloure més equipaments en un futur, i estendre-la pel territori". En aquesta línia, Torres ha assegurat que el projecte respon a un dels grans objectius del consorci durant aquests quatre anys de mandat, que és "posar la cultura al centre del relat turístic". "Volem un turista interessat en la cultura, respectuós amb Barcelona i amb les diferents singularitats d'aquest indret", ha afegit.

NO T'HO PERDIS: Joies arquitectòniques de Barcelona que has de conèixer  

Llegeix el número de juliol i agost de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Love Local

    Últimes notícies

      Publicitat