[title]
PepsiCo, la gran competència de Coca-Cola, ha anunciat avui el llançament del seu primer hub digital d’escala mundial, que l’empresa obrirà a Barcelona. Aquest centre d’excel·lència, generarà 400 llocs de treball fins al 2024 i tindrà l’objectiu d’accelerar la transformació digital de l’empresa per estimular un canvi intern que ajudarà a impulsar la innovació a llarg termini.
Aquest nou centre d'innovació digital permetrà a l'empresa "impulsar la seva agenda de digitalització, capturar noves oportunitats, introduir canvis en la forma de treballar i afrontar els reptes comuns de l’organització, ha explicat Athina Kanioura, Chief Strategy & Transformation Officer de PepsiCo Global.
L’empresa ha escollit Barcelona perquè actualment és una de les ciutats més importants d'Europa i s’està constituint com un centre neuràlgic d’innovació digital gràcies al seu ecosistema on proliferen les start-ups, els centres tecnològics, i les empreses TIC, que contribueixen a crear i retenir talent digital. De fet, Narcís Roura, director general de PepsiCo Sud-oest Europa ha constatat l’orgull que suposa una notícia així, ja que es tracta d’una “magnífica oportunitat per a l'ecosistema tecnològic i el talent local” de Barcelona.
La companyia ja ha iniciat el seu procés de reclutament i s'ha centrat en la cerca de perfils d’altes capacitats digitals com Data Scientists (Científics de Dades), Machine Learning Engineers (Enginyers d'Aprenentatge Automàtic), Data Engineers (Enginyers de Dades), Service Designers (Dissenyadors de Serveis) i Product Managers. Actualment ja s’hi han incorporat més de 45 persones de 15 nacionalitats i, entre les quals, el 24% són dones. Conscients de la bretxa de gènere al sector TIC, la companyia utilitzarà aquest 'hub' per apostar talent femení per tenir una plantilla diversa i inclusiva.
NO T'HO PERDIS: Coses per fer a Barcelona aquesta setmana
Llegeix el número de novembre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat.