[title]
El Poblenou s'ha convertit en l'epicentre de la moda vintage i de segona mà de Barcelona. El barri acull el primer diumenge de cada mes un circuit format per cinc mercats d'articles de segona mà, a més d'altres esdeveniments com el Flow Y2K Market. Ara, el Poblenou acollirà un altre esdeveniment per als amants de la moda vintage amb productes a partir d'1 euro.
El Loba Fitting Room Barcelona, al número 77-79 del carrer Pujades, hi haurà la segona edició del Poca Ropa Second Hand Market, un mercat autogestionat on podreu trobar des de calçat, fins a samarretes, jerseis, accessoris i molt més. "Tot el que hi haurà a la venda tindrà un preu d'entre 1 i 15 euros, tot i que també hi haurà algunes peces que tindran un preu una mica més elevat", explica la Cristina Len, una de les creadores de l'esdeveniment, a Time Out Barcelona. La segona edició se celebrarà el 19 de maig de 10 a 20 h i l'entrada serà lliure i gratuïta, això sí, només s'acceptaran pagaments amb Bizum o efectiu, així que aneu preparats!
A més de la roba de les tres creadores del mercat, també hi haurà un espai de perruqueria de la mà de Cecile Mar, una perruqueria coneguda pels seus estilismes moderns i atrevits. Al mercat, però, no només podreu sortir amb roba i un pentinat nou, sinó que també hi haurà una zona on us podreu posar brillants de decoració a les dents, un servei a càrrec de Gems by Mar. Aquest establiment és força conegut dins el sector de la joieria dental i té un local físic a Barcelona, al número 13 del carrer Cardenal Reig. Durant tota la jornada també hi haurà música en directe de la mà dels djs, Llimona i N12.
Un mercat autogestionat i sostenible
La iniciativa va ser una idea de la Cristina Len, Lis Moros i Glòria Garcia, tres amigues que volien donar una segona vida a tota la roba que tenien acumulada al fons de l'armari. "La Lis ja havia treballat com a estilista i jo venia roba a Vinted", explica la Cristina, "amb la idea de vendre tot el que teníem d'una forma més personal, vam contactar amb un local que ens va oferir organitzar allà la primera edició del mercat".
Per promocionar l'esdeveniment, la Cristina va publicar un TikTok al seu compte personal amb tota la informació del Poca Ropa, un vídeo que es va fer viral i que en pocs dies va acumular més de 80.000 visualitzacions. "El dia de l'esdeveniment no ens ho creiem, hi havia gent fent cua a la porta des de les 10 del matí", assegura la Cristina.