Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Time Out a la teva bústia d'entrada
Apunta't a les nostres newsletters per tenir les últimes notícies de la teva ciutat. el millor de la ciutat amb la nostra newsletter sempre que vulguis
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
Si parlem de moda online, un dels noms que més sonen és el de Shein. La marca de moda en línia és una de les més famoses del món actualment amb més de 75 milions d'usuaris registrats. Després d'aquest èxit digital, Shein obre una botiga efímera a Barcelona a finals de juliol.
Aquesta obertura és la tercera que la marca fa a Barcelona, després la de juliol i novembre de l'any passat. En aquesta ocasió, la 'pop-up' està situada dins el centre comercial El Triangle, al centre de la ciutat, on totes les peces estan repartides en dues plantes on hi ha roba de tota mena, complements, decoració de casa i, fins i tot, electrònica.
A més, tothom que vulgui pot provar els productes de bellesa al Beauty Corner de la botiga, on, entre altres marques, estan els virals productes de Sheglam. Un altre espai és el Game Corner, on els clients poden jugar a màquines recreatives i obtenir recompenses i premis. Per últim, durant les tardes de divendres, dissabte i diumenge també hi ha un photocall on us podeu emportar un record de l'experiència.
Una marca polèmica
Tot i la popularitat de Shein, són molts qui han mostrat el seu rebuig cap a la marca, acusant-la d'explotació laboral i de copiar dissenys de creadors independents. La darrera polèmica ha estat la que ha envoltat diverses influencers nord-americanes que van anar acompanyades de Shein a visitar les seves fàbriques a la Xina assegurant que tot el treball que es fa dins és ètic i responsable.
Aquesta acció no va agradar gens a les xarxes socials, que en poques hores es van omplir amb crítiques cap a l'empresa i les creadores de contingut.
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
🙌 Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!