Notícies

Shein obre una nova botiga a Barcelona (i té fins i tot un photocall)

Aquesta és la tercera botiga efímera que la plataforma en línia fa a la ciutat

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Shein
Time Out MadridShein
Publicitat

Si parlem de moda online, un dels noms que més sonen és el de Shein. La marca de moda en línia és una de les més famoses del món actualment amb més de 75 milions d'usuaris registrats. Després d'aquest èxit digital, Shein obre una botiga efímera a Barcelona a finals de juliol.

Aquesta obertura és la tercera que la marca fa a Barcelona, després la de juliol i novembre de l'any passat. En aquesta ocasió, la 'pop-up' està situada dins el centre comercial El Triangle, al centre de la ciutat, on totes les peces estan repartides en dues plantes on hi ha roba de tota mena, complements, decoració de casa i, fins i tot, electrònica.

A més, tothom que vulgui pot provar els productes de bellesa al Beauty Corner de la botiga, on, entre altres marques, estan els virals productes de Sheglam. Un altre espai és el Game Corner, on els clients poden jugar a màquines recreatives i obtenir recompenses i premis. Per últim, durant les tardes de divendres, dissabte i diumenge també hi ha un photocall on us podeu emportar un record de l'experiència.

Una marca polèmica

Tot i la popularitat de Shein, són molts qui han mostrat el seu rebuig cap a la marca, acusant-la d'explotació laboral i de copiar dissenys de creadors independents. La darrera polèmica ha estat la que ha envoltat diverses influencers nord-americanes que van anar acompanyades de Shein a visitar les seves fàbriques a la Xina assegurant que tot el treball que es fa dins és ètic i responsable.

@ally_viamalama

Esto no va de quién necesita o no comprar en Shein y por qué. Esta semana la polémica de Shein que ha pagado a influencers de colectivos oprimidos para hacer un lavado de imagen y literalmente, mentir (o engañar) a estas personas y utilizarlas como escudo para no recibir críticas sobre sus prácticas. Para empezar, una fábrica tan nueva donde las personas van con ropa impoluta y cortan la tela con los patrones INDIVIDUALMENTE y donde ni siquiera están marcadas las salidas de emergencia... es cuanto menos, sospechoso. Si veis los videos, parece todo una puesta en escena, un teatro totalmente artificial. Estas fábricas distan mucho de la realidad, donde empresas de moda ultrarápida como Shein subcontratan a otras fábricas para así poder llegar a cantidades y tiempos extremadamente cortos (recordemos que Shein saca 2000 productos nuevos al día - Inditex, también es moda rápida y no es ejemplo de nada (pero para que podáis comparar la velocidad) saca 2000 al mes. Seamos sinceras: si una camiseta cuesta 3 euros es imposible que eso se haya hecho de forma ética o sostenible. Las marcas de luio tampoco son eiemplo de nada en su mayoria, pero distan (por accesibilidad de los precios y por número de colecciones) MUCHO de el gran problema que Shein significa tanto para las personas como para el medioambiente, ya solo por las cantidades. Y por favor no me digais que “por qué siempre Shein” porque tengo videos de TODAS (Inditex, Levis, Burberry, H&M…) 🥲 Y a parte que Shein es sin duda la peor 😢

♬ Transgender - Crystal Castles

Aquesta acció no va agradar gens a les xarxes socials, que en poques hores es van omplir amb crítiques cap a l'empresa i les creadores de contingut.

NO T'HO PERDIS: Les botigues més boniques de Barcelona

Llegeix el número de juliol i agost de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Estiu

    Últimes notícies

      Publicitat