[title]
Que les vambes no serveixen només per fer esport és una cosa que ja sabem des de fa dècades. Ara bé, amb l'auge de la música, la moda i la cultura urbanes, les sabatilles esportives han aconseguit un estatus mai vist. És en aquest context que desembarca per primera vegada a Barcelona Sidestep, la cadena de venda de vambes moda a Europa, amb dos establiments que acaben d'obrir a la ciutat: una al Triangle de Plaça Catalunya i l'altra a Gran Via 2 (també n'han obert dos a Madrid, al carrer del Carmen i al centre comercial Plenilunio).

Les obertures arriben acompanyades d'una col·laboració amb la plataforma i la revista Fucking Young! i diversos creadors de cada ciutat. A Barcelona, la dissenyadora gràfica i creadora de contingut Anna Ponsa, l'il·lustrador Sergio Dosal i l'actor i model Salahddin Tarki protagonitzen la campanya, que inclou diverses activitats relacionades amb les seves habilitats creatives.
View this post on Instagram
Sidestep, que actualment forma part de Foot Locker, Inc., aspira a "inspirar i motivar una nova generació de creadors de looks", posseeix més de 80 botigues a Europa i treballa amb marques com Arkk Copenhagen, Nike, New Balance, Asics i Adidas. Les botigues s'inspiren en el disseny escandinau, amb un ambient minimalista on predomina la fusta, amb espais dedicats a explicar les noves tendències.