[title]
Que les vambes no serveixen només per fer esport és una cosa que ja sabem des de fa dècades. Ara bé, amb l'auge de la música, la moda i la cultura urbanes, les sabatilles esportives han aconseguit un estatus mai vist. És en aquest context que desembarca per primera vegada a Barcelona Sidestep, la cadena de venda de vambes moda a Europa, amb dos establiments que acaben d'obrir a la ciutat: una al Triangle de Plaça Catalunya i l'altra a Gran Via 2 (també n'han obert dos a Madrid, al carrer del Carmen i al centre comercial Plenilunio).
Les obertures arriben acompanyades d'una col·laboració amb la plataforma i la revista Fucking Young! i diversos creadors de cada ciutat. A Barcelona, la dissenyadora gràfica i creadora de contingut Anna Ponsa, l'il·lustrador Sergio Dosal i l'actor i model Salahddin Tarki protagonitzen la campanya, que inclou diverses activitats relacionades amb les seves habilitats creatives.
Sidestep, que actualment forma part de Foot Locker, Inc., aspira a "inspirar i motivar una nova generació de creadors de looks", posseeix més de 80 botigues a Europa i treballa amb marques com Arkk Copenhagen, Nike, New Balance, Asics i Adidas. Les botigues s'inspiren en el disseny escandinau, amb un ambient minimalista on predomina la fusta, amb espais dedicats a explicar les noves tendències.