Notícies

Time Out guanya un premi a la innovació en els Media Week Awards

El salt a Time In per adaptar-se al confinament ha estat reconegut amb el bronze de la categoria d'Innovació als Mitjans durant la Covid-19

Escrit per
Time Out editors
Time In
Time Out
Publicitat

Els temps extraordinaris demanen respostes i esforços extraordinaris. El grup Time Out va ser conscient que alguna cosa havíem de fer, que havíem de reaccionar d'una manera àgil i creativa davant el confinament que es va anar implantant globalment per evitar propagació de virus de la Covid-19. En pocs dies, tot el nostre món va canviar i no podíem romandre amb els braços creuats. Com sobreviu una capçalera que es diu Time Out i que es dedica a convidar els seus lectors a sortir al carrer, als restaurants, cinemes, concerts... quan és impossible sortir? La solució va ser tan senzilla com genial: passar a ser Time In. Ser responsables i contribuir al missatge que calia romandre a casa per combatre el virus, i al mateix temps vam seguir sent fidels a la nostra voluntat de recomanar el millor del millor de l'oci i la cultura... només que aquesta vegada de portes cap a dins. I quan el perill ja havia passat, i només llavors, vam tornar al nostre Time Out original (i adorat) amb un missatge també molt clar: era el moment de tornar a gaudir dels carrers i la cultura en viu.

Aquesta troballa creativa ha estat reconeguda com una de les millors iniciatives dels mitjans per adaptar-se en els temps de la Covid-19 en els Media Week Awards 2020. Aquests premis, que distingeixen les millors idees i campanyes creatives dels mitjans de comunicació, han atorgat la medalla de bronze a la Innovació dels Mitjans durant la Covid-19 al nostre salt a Time In. Algunes de les raons que esgrimeixen per fer-nos mereixedors d'aquest premi és que "Time Out, la marca global dedicada a ajudar els ciutadans a experimentar 'el millor de la ciutat', es va adaptar ràpidament i eficientment a les necessitats de la seva audiència, per ajudar-los a explorar i experimentar el 'millor de la ciutat' estan DINS mentre no podien fora. A causa del tancament de ciutats sota les pautes dels governg, Time Out Media va canviar el nom del seu icònic logotip de 50 anys de Time Out a 'Time In' i, posteriorment, tot el contingut es va centrar en mantenir a el món entretingut durant el bloqueig".

El primer premi de la categoria ha estat per a l'anunci de The People a ITV, i l'ús que va fer la Creu Roja britànica de la xarxa social Tik Tok durant el confinament.

Gràcies pel reconeixement!

NO T'HO PERDIS: Les millors coses per fer aquesta setmana

Últimes notícies

    Publicitat