[title]
Com trencar amb la consolidada iniciativa americana del Black Friday? No és fàcil escapar d'un dia que ha arribat per quedar-se. Nosaltres hem fet especials perquè no et passin per alt les gangues més temptadores de la ciutat (les culturals incloses), fins i tot, hem aplicat descomptes en productes nostres com en les Time Out Box. Feta la confessió cal dir que també ens encanten les campanyes i marques que volen subvertir la tendència generalitzada com el del jäger català, 'L'Hòstia' o altres alternatives al divendres negre.
Fuck Friday solidari
La campanya és senzilla, aquest divendres 28 de novembre els de l'Hòstia doblaran el preu i tots, ho heu llegit bé, tots els beneficis aniran destinats a la Marató de TV3. L'Albert Virgili, la ment pensant i propietari del celler que hi ha darrer d'aquesta ratafia ho té clar: "És una data imposada per un consum innecessari que moltes vegades frega l'absurd, i on moltes ofertes són un engany directe amb preus inflats". Aquesta iniciativa que arriba per a denunciar el que consideren una data "absurda i sense sentit" ja treu foc per les xarxes.