Bases legals del concurs a Facebook

Publicitat

Participa al nostre concurs a Facebook i guanya un sopar per a 3 persones al restaurant Districte Born. Podreu gaudir de la cuina innovadora i creativa d'aquest local i degustar 8 dels seus plats estrella. No us faltarà de res, doncs les begudes també estan incloses. Productes de km 0, aliments de proximitat, cuina natural i original: participa!

Condicions de participació
1. El període de participació d'aquest concurs és des de divendres dia 4 a les 12:00 fins a les 18:00 del mateix dia.
2. Podran participar en aquest concurs tots els usuaris de Facebook que responguin la pregunta formulada per Time Out Barcelona a la pàgina de Facebook, mitjançant un comentari a la publicació.
3. Només serà vàlid un comentari per persona.

Els Premis
1. El premi consisteix en un sopar degustació per a 3 persones. Inclou 8 plats i begudes http://www.timeout.cat/barcelona/ca/restaurants-cafes/districte-born

2. Els premis no es podran canviar o substituir a petició dels guanyadors. Si no us és possible aprofitar-los, s'entendrà que hi renuncieu i Time Out no us haurà de compensar.

Resolució
1. Una vegada finalitzi el període de participació, el jurat de Time Out Barcelona farà la selecció dels guanyadors tenint en compte l'originalitat dels comentaris rebuts.
2. El mateix divendres 4 d'octubre a les 18:00 s'anunciarà el nom dels afortunats a través de la pàgina de Facebook.
3. A fi de poder aconseguir el premi, els guanyadors s'hauran de posar en contacte amb Time Out Barcelona mitjançant un missatge privat de Facebook o per correu electrònic.
4. La participació en aquest concurs implica l'acceptació d'aquestes bases, i del criteri de Time Out Barcelona pel que fa a la resolució de qualsevol qüestió derivada del concurs i de l'elecció dels guanyadors.
5. Time Out Barcelona es reserva el dret de no tenir en compte la participació d'un usuari en el cas que existeixin clars indicis de trampes o usos impropis en relació al concurs.

Política de Privacitat
1. Time Out es reserva el dret de difondre els noms i els comentaris dels guanyadors mitjançant els propis canals de comunicació (web, xarxes socials, revista...) a fi de fer difusió del concurs.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat