D’acord, a tots ens fastigueja que els talls publicitaris interrompin el nostre programa favorit o que apareguin just en el moment de la pel·lícula en què comença l’acció. Però de ben segur que encara us recordeu d’aquell anunci mític que ens feia vibrar cada vegada que el vèiem, o d’aquell altre que hem imitat fins a la sacietat, o del que ha aconseguit remoure’ns per dins i fins i tot ens ha fet caure la llagrimeta...
Si vosaltres també sou uns friquis de la publi o si sou dels que creieu que un bon espot és una obra d’art per emmarcar, esteu d’enhorabona, perquè el Club de Creativos –l’única associació a Espanya que vetlla per millorar la qualitat dels treballs creatius– prepara una marató de més de tres hores amb el bo i millor del cinema publicitari internacional dels darrers temps. Una cita indispensable que tindrà lloc
el dimecres 24 de maig a partir
de les 20 h a la Fàbrica Moritz de Barcelona, i en la qual es projectaran anuncis guanyadors dels premis D&AD –el que serien els Oscars de la publicitat–
des de l’any 1994 fins a l’actualitat. La D&AD va néixer
a Londres l’any 1962 i s’ha convertit en l’associació de creatius i dissenyadors més prestigiosa del món. Qualsevol persona que es dediqui al món de l’advertising donaria un dit de la mà dreta per ser guardonada amb un dels preuadíssims Pencils.
L’acte forma part de les tertúlies que el Club de Creativos organitza una vegada al mes a la Fàbrica Moritz, però en aquesta ocasió el format serà diferent de l’habitual. La trobada constarà de tres parts: en primer lloc, dues hores de projecció d’una selecció d’anuncis que han estat reconeguts entre els millors des del 1994 fins al 2010, a continuació un descans per gaudir d’una cervesa Moritz ben fresqueta i fer petar la xerrada i, per rematar-ho, una hora i mitja més de sessió amb alguns dels guanyadors dels D&AD des del 2011. Una selecció dels millors treballs creatius dels últims vint anys en una bobina de luxe que ha estat editada específicament pel Club de Creativos.
Oblida’t del zàping i deixa’t atrapar per la màgia de la publicitat amb aquest esdeveniment únic que projectarà muntatges tan espectaculars com l’emblemàtic Twist de la marca Levi’s, el Tested for the unexpected del fabricant de pneumàtics Dunlop i l’inoblidable Meet the superhumans de Channel 4. Tot de llegendes publicitàries que en el seu moment van arribar a convertir-se en autèntiques masterpieces i que avui dia es mantenen en la memòria col·lectiva i són un referent en el sector. ■
Discover Time Out original video