Hi ha anuncis que voldríem veure cada dia. Són com petites pel·lícules amb les quals connectem, empatitzem, ens emocionem i que, en definitiva, ens fan sentir coses. Tots aquests espots publicitaris tenen dues coses en comú: la creativitat i el talent de les persones que hi ha al darrere. El Club de Creativos –l’única organització que vetlla per millorar la qualitat del treball creatiu a l’Estat espanyol– reuneix en un llibre les millors campanyes publicitàries de cada any. El pròxim 31 d’octubre, aquesta entitat presenta a la Fàbrica Moritz el XVIII Anuari de Creativitat Espanyola del Club de Creativos i vol comptar amb tots vosaltres, amants de la bona publicitat, perquè assistiu a aquesta gran festa del talent.
Enguany, el llibre compta amb 261 peces, repartides en dos grans apartats del certamen: Idees i Execució (audiovisual, gràfica, digital i experiencial). A l’acte de presentació hi seran presents quatre membres del jurat que ha triat les peces de l’anuari: l’Helena Marzo, del jurat d’Idees, i en Rafa Montilla, l’Eva Santos i l’Antonio Castillo, del jurat d’Execució. També es presentaran algunes de les campanyes que més èxit han tingut, com les de Vodafone, Solvia, Reebok i Volkswagen. Animeu-vos a passar una tarda diferent i visioneu les millors campanyes de publicitat mentre us preneu una Moritz!