Palo Market Fest compleix 6 anys impulsant el disseny emergent Made In Barcelona

La cita del barri del Poblenou fa anys que és un aparador de joves creadors i petites empreses on descobrir noves tendències i un art cuidat i fet amb molt d'afecte
Palo Market Fest
Foto: Palo Market Fest
Time Out en col·laboració amb Palo Market Fest
Publicitat
A Palo Market Fest hem ballat, hem cantat, hem degustat i ens hem trobat amb aquests detalls que es converteixen en el regal perfecte, per a nosaltres o per als altres. Perquè des de fa sis anys, aquest market que vesteix de bon ambient el barri del Poblenou ha estat, per a dissenyadors emergents, una finestra des d'on arribar al veïnat de Barcelona i una de les plataformes que més ha contribuït a la promoció i la comercialització del disseny emergent de la ciutat.
Al llarg de totes aquestes edicions, més de 4.000 joves dissenyadors o petites empreses han passat pel festival i han enamorat el públic amb la seva creativitat, originalitat, calidesa, proximitat i qualitat. Teniu alguna creació de qualsevol d'aquests més de 4.000 artistes?
Continueu llegint perquè us expliquem més dels joves dissenyadors i les petites empreses que han deixat empremta al market i viceversa. I no us perdeu les properes edicions: el 30 d'abril i 1 de maig i el 21 i 22 de maig.

Del Poblenou al món

Hi ha alguns projectes que es van mostrar a Palo Market Fest sent completament desconeguts i que, al cap d'uns anys, han anat guanyant fans de la moda i molts èxits.
El market ha estat el trampolí de marques, ara molt reconegudes al seu sector, com les camises confeccionades amb cotons estampats de Brava Fabrics; els mitjons il·lustrats per diferents artistes de Pacific & Co; els objectes de disseny fabricats amb cartró de Mister Karton; les ulleres de Project Lobster que ho peten a les xarxes; o les col·leccions de calçat de dona de Feners.

El més 'top' del futur

Per descomptat, cada edició del market compta amb marques que estan fent grans passos al seu sector i que podreu trobar als Palo Market Fest dels propers mesos, com és el cas del calçat d'home de Fick Company fabricat amb materials reciclats; les samarretes per a home de NWHR; o la joieria d'autor de The Sui Studio.
També hi trobareu projectes singulars com el de moda de Huinca creat per dos il·lustradors; projectes per degustar com els gelats artesans de Sant Croi Gelats; el projecte social Tembea, dissenys d'aquí produïts per dones de Kenya; o projectes que provar a la pell, com la nova cosmètica fabricada amb productes 0 waste de Palombella o Bucaré.

Sumant anys, tendències i valors

Palo Market Fest i el seu compromís amb l'impuls de nous creadors ha mantingut la seva freqüència mensual, llevat dels mesos més durs de la pandèmia, i des de fa poc ha tornat completament a la normalitat, amb la seva freqüència habitual completament recuperada.
Durant tot aquest 2022 i amb sis anys d'experiència, continuarà sent una oportunitat per descobrir noves tendències i promoure artistes i hàbits de consum nous.
Ens veiem allà a les edicions de primavera?

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat