Hotel Barcelona Princess
Foto: Hotel Barcelona Princess | Hotel Barcelona Princess

Princess Sessions: Col·lectiu Organikka

  • Què fer
Time Out en col·laboració amb Estrella Damm
Publicitat

Time Out diu

Les Princess Sessions tornen una vegada més a l'Hotel Barcelona Princess amb la seva habitual cita setmanal, amb DJs i artistes emergents en un entorn exclusiu. La música es marida amb una proposta gastronòmica d’alt nivell, inspirada en sabors mediterranis i influències internacionals.

El proper dimecres 24 d’abril, de 20:00 a 23:00 h, les sessions es traslladen a l’espectacular Terrassa Dagma, un lloc ideal per gaudir d’una nit a l’aire lliure i amb vistes espectaculars. En aquesta ocasió, la música anirà a càrrec del col·lectiu Organikka, que oferirà una sessió especial de DJ carregada d’energia i sofisticació sonora.

Organikka és un moviment cultural que celebra la música, l’art visual i la creativitat sense límits. A través del seu format Organikka Soundsystem, presenten sessions que viatgen pels sons del jazz, funk, soul, ritmes llatins, boogaloo, disco i músiques del món. Una nit per deixar-se portar pel ritme i la màgia de Barcelona.

-Hotel Barcelona Princess: Av. Diagonal, 1, Barcelona

Detalls

Adreça
Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà