Nova edició del Rec.0, la gran venda de retail amb forma de 'pop-up stores' que aglutina moda i complements de marques locals i internacionals en un entorn patrimonial increïble com són les adoberies d'Igualada. Per aquesta dinovena edició aposten pel format de sempre, l'espai de botigues de moda i complements, la proposta cultural i gastronòmica.
Preneu nota de les marques: Levi’s, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok, Pepe Jeans, Volcom, DC Shoes i, en clau de muntanya, referències com Haglöfs, Rossignol o Tsunami, Spyder i Peak Performance. El Rec aposta pel disseny d'aquí, amb noms com els clàssics Miriam Ponsa, Josep Abril i Txell Miras, Sita Murt, Beatriz Furest, Carlotaoms, Ssci& Paul, Rita Row, Brava Fabrics, Colmillo de Morsa, Ika Editions; i dona espai a marques emergents, que estan presents a les pop-up de dia del festival (hi trobareu marques com Mireia Playà, Heidi Soto, Killing Weekend, etc.). També hi haurà l’apartat infantil amb firmes com Boboli, Tinycottons, Chico o Little Creative Factory; i marques com Anguè Anguè i Tresxics, que participen al pop-up de dia.
Com sempre al Rec.0 hi haurà música (concerts gratuïts de Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth, entre d'altres) i més d'una trentena de 'food trucks' que reuniran les cuines de tot el món.