Wake Up Call: una experiència de música i luxe a l'Hotel W

Del 21 al 23 de setembre l'Hotel W estrena festival: música, tractaments de bellesa, alimentació 'detox'... amb vista sobre el mar
Hotel W
Time Out en col·laboració amb W Hotels
Publicitat

Els hotels són llocs de pas, però cada vegada més busquen consolidar-se com a espais d’oci de referència, oferint experiències singulars per a hostes i públic local de les ciutats. Una mostra d’això és el Wake Up Call, el festival promogut per la firma W Hotels als seus allotjaments de Hollywood, Bali i la Ciutat Comtal. El projecte neix de la passió per la música i connecta amb la filosofia de la marca que reivindica el whatever / whenever (el que sigui, quan sigui). A Barcelona tindrà lloc el 21, 22 i 23 de setembre (entrada d'un dia 35 €; abonament, 55 €) i aquests són alguns dels plats forts de l'experiència.

Cita musical

A Barcelona, el festival reunirà un set de DJ reconeguts: Black Coffee, Robin Schulz i Martin Solveig; Gorgon City, Thomas Jack, i Pete Tong; Booka Shade, Cassius, Boston Bun; Lovra, Kristina Dolgova, Thema i Dario D'Attis, entre altres noms. Punxaran en diferents escenaris de l’hotel dissenyat per Ricardo Bofill, conegut per la seva vista sobre el mar i la ciutat.

En clau de luxe

La idea del Wake Up Call és viure la música des de dins, amb posades en escena de format reduït, i oferir una experiència de luxe. Per això, els assistents podran personalitzar-se l’uniforme de festival, dissenyar la seva bossa a l'estand de Kipling, atrevir-se amb un nou pentinat, fer-se un tatuatge temporal o relaxar les cames a l'spa entre concert i concert. Hi haurà activitats esportives (dissabte al matí, classes de surf de rem, ioga i pilates i un entrenament de resistència) i també les propostes gastronòmiques seran especials, amb protagonisme per als còctels revitalitzants.

A l'hotel, de festival

Per gaudir de la primera edició del Wake Up Call no cal estar allotjat a l’Hotel W, aquesta és la gràcia de la proposta que té lloc en un entorn més que privilegiat. El tiquet de dia té validesa de les 13 h de divendres o dissabte a les 4 h de l’endemà (també hi ha l’opció de comprar abonament per als dos dies). Poseu l’alarma, desperteu-vos: a l’hotel no només s’hi fa nit, sinó que també s’hi va de festival. 

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat