PROPIETAT I ESTRUCTURA ORGANITZATIVA
Time Out Group és una empresa independent líder en el sector dels mitjans i l’entreteniment a nivell global, que inspira i facilita que les persones descobreixin el millor de la ciutat.
La presència digital i física de Time Out inclou llocs web, aplicacions mòbils, xarxes socials, revistes, esdeveniments en directe i Time Out Market.
Time Out selecciona el millor de la ciutat per a una gran audiència activa i compromesa. El seu contingut és creat, actualitzat i verificat per periodistes professionals, i es distribueix gratuïtament en 331 ciutats i 59 països. La xarxa internacional d’experts locals recomana els millors llocs per menjar, beure, veure i fer coses, així com els llocs més atractius on anar.
Time Out monetitza el seu abast global mitjançant publicitat digital i impresa, contingut patrocinat, comerç electrònic i esdeveniments en directe.
Els Time Out Markets són mercats gastronòmics i culturals que reuneixen el millor de la ciutat sota un mateix sostre. Això inclou els millors xefs, begudes i experiències culturals, curats per Time Out.
Time Out té la seva seu a Londres (Regne Unit) i cotitza a la borsa AIM de Londres, amb el símbol ‘TMO’.
Descobreix més sobre l'equip de lideratge i la història de Time Out.
POLÍTICA ÈTICA
Time Out manté un alt estàndard ètic.
Si detectes alguna cosa al nostre lloc web que consideris incorrecta o errònia, fes-nos-ho saber a hello@timeout.com.
Els comentaris dels nostres lectors són benvinguts i apreciats. Eliminarem immediatament qualsevol cosa que sigui inexacta, ofensiva o poc ètica. Qualsevol correcció substancial es marcarà clarament. No obstant això, el periodisme independent és essencial per a la nostra missió: no alterem valoracions o opinions a petició.
Time Out no dona suport a cap partit polític, candidat o agenda en concret. Principalment descriu la ciutat, cosa que pot incloure el costat hedonista i atractiu de sortir. No obstant això, Time Out no recomana ni dona suport a activitats il·legals, cruels, que fomenten l'odi o l'explotació. Té una política de tolerància zero per a aquestes activitats, incloent-hi la caça esportiva, productes de conflicte (ivori, closques de tortuga, etc.) o qualsevol organització que utilitzi tàctiques explotadores cap a nens, animals, persones indígenes, comunitats marginades i així successivament.
MISSIÓ EDITORIAL
La missió de Time Out és ajudar-te a sortir de casa. Publica recomanacions, ressenyes, reportatges i notícies. Les recomanacions de Time Out són locals i expertes. El seu contingut és positiu, actiu, honest i just. És creat per periodistes professionals i basat en experiència directa: Sabem què recomanem perquè hi anem!
RESSENYES
Els esdeveniments o espais que tenen una valoració amb estrella vermella han estat ressenyats de manera independent per un periodista professional de Time Out que ha experimentat aquest lloc o esdeveniment en circumstàncies similars a les d’un client habitual.
TIME OUT MARKET
Cada mercat es basa en els mateixos principis de curació local i experta que el contingut digital i imprès del Grup. Tots els espais, restauradors o xefs seleccionats per formar part d'un Time Out Market han estat triats perquè són dels millors de la ciutat, basant-se en la nostra curació editorial. Time Out està orgullós dels seus xefs, restauradors i espais, i és transparent sobre la relació comercial que en deriva. Els restauradors, espais i xefs que formen part d’un Time Out Market estan clarament etiquetats al nostre lloc web i als nostres productes digitals i impresos.
DIVERSITAT
Time Out aposta per la diversitat de veus i experiències, tant en què cobreix i qui cobreix, com en què contracta.
TRANSPARÈNCIA I INTEGRITAT
Time Out crea principalment contingut editorial independent. Som sempre transparents si el nostre contingut és alguna cosa més que la nostra pròpia opinió experta (vegeu Contingut Patrocinat, a continuació).
OPOSICIÓ A LA CORRUPCIÓ EDITORIAL
No acceptem pagaments ni rebem regals a canvi del nostre contingut editorial. Els nostres periodistes assisteixen a esdeveniments de premsa i ocasionalment organitzen entrades i experiències gratuïtes amb representants de relacions públiques segons les convencions locals i de la indústria. Tot i així, ens assegurem que la nostra cobertura d’aquestes experiències és independent, que l’accés gratuït a espais o esdeveniments mai no influenciï les nostres ressenyes, i que no hi hagi conflicte d’interessos. Si creus que ha ocorregut un conflicte d’interès, envia un correu a hello@timeout.com i investigarem amb celeritat.
ATRIBUCIÓ I FONTS
El contingut al nostre lloc prové d’escriptors experts, i s’atribueix com a tal en les nostres línies de crèdit. Si hi ha contingut al nostre lloc que prové d’una font externa, sempre atribuïm aquesta informació a l’editor o font corresponent.
POLÍTICA SOBRE IA GENERATIVA
El contingut del nostre lloc i altres canals editorials és escrit i editat per humans. Ens mantenim compromesos amb treballar amb escriptors i editors locals i experts per assegurar-nos que la nostra curació estigui al dia i reflecteixi el millor de la ciutat, i que els nostres escrits siguin originals, precisos i atractius.
Tenint això en compte, actualment Time Out està explorant el potencial de la tecnologia d’IA generativa per assistir en diverses tasques editorials, tot mantenint-se conscient de les seves limitacions.
Actualment estem provant eines d'IA generativa com ChatGPT d'OpenAI per veure si poden ser útils en els nostres processos editorials. Això pot implicar l'ús d'IA per transcriure, resumir, traduir, editar o analitzar textos. També podem utilitzar IA per suggerir titulars i altres textos breus optimitzats per a motors de cerca i xarxes socials. També podem usar IA com a punt de partida per generar idees o investigar històries i com a eina analítica per guiar la presa de decisions editorials. I podem utilitzar eines d’IA generativa per ajudar en la producció d’imatges i vídeos.
Tanmateix, Time Out no escriu recomanacions, reportatges, articles o guies utilitzant IA. No publiquem textos, imatges o vídeos generats o editats per IA sense que un editor humà tingui l’última paraula. No utilitzem IA per a la curació, com per exemple, per seleccionar quins espais o esdeveniments haurien de figurar en una guia “el millor de”.
Ens comprometem a ser transparents en qualsevol experiment amb –i adopció de– eines d’IA, i continuarem actualitzant la nostra política aquí.
CONTINGUT COMERCIAL
Les recomanacions editorials de Time Out són independents. El seu periodisme mai no es veu influenciat pels anunciants; el contingut comercial està clarament etiquetat. El contingut comercial és finançat pels anunciants. És conforme amb les regulacions locals i específiques de la plataforma, i amb la nostra pròpia política ètica. El nostre contingut finançat es divideix en tres categories:
- Contingut patrocinat (branded content): És contingut editorial independent que un patrocinador ha pagat per associar-s’hi, sovint integrant-hi el seu logotip. Està controlat editorialment i el client no té dret a signatura.
- Contingut de marca/publicitat: Aquest és un contingut que l’equip editorial de Time Out crea actuant com un estudi creatiu per a un soci comercial. Està controlat pel nostre equip editorial comercial, que s’assegura que compleix els nostres valors i estàndards editorials. Tant Time Out com el client tenen dret a signatura.
- Publicitat: Aquest és espai a les nostres plataformes digitals o impreses que es ven a un client. El client utilitza aquest espai per transmetre el seu propi missatge. Això està controlat pel nostre equip de vendes, i Time Out no hi intervé, llevat que ho considerem inadequat per als nostres lectors. Els anuncis no estan etiquetats però són fàcils de reconèixer, ja que no s’assemblen al contingut de Time Out.
-Enllaços d’afiliats: Time Out afegeix enllaços que permeten als nostres usuaris reservar el que recomanem independentment.
Algunes vegades, aquests enllaços dirigeixen els usuaris a llocs web de reserves d’afiliats a través d’un "enllaç d’afiliat".
Un enllaç d’afiliat és una adreça web estàndard amb un identificador de seguiment únic afegit al final. Aquest identificador únic informa el lloc web que l’usuari prové de Time Out. Rebrem una petita quantitat de diners cada vegada que es fa una reserva o compra a través d’una d’aquestes referències. No tots els botons de reserva generen ingressos; la seva funció principal és ajudar els nostres usuaris a sortir i gaudir de la ciutat.
Plagi
A Time Out, definim el plagi com qualsevol contingut que no hagi estat creat originalment pels nostres editors o escriptors experts, específicament per a l’ús de Time Out. Tenim una política de tolerància zero pel que fa al contingut plagiat, i sempre atribuïm el contingut segons sigui necessari (vegeu la secció “Atribució i Fonts” més amunt).
Sindicació i Llicències
Si vols sindicar o reproduir el contingut de Time Out (incloent-hi fotografia, vídeo, text o revistes arxivades), posa’t en contacte amb nosaltres a hello@timeout.com.
Precisió Factual
El contingut editorial de Time Out és verificat per assegurar-nos que tota la informació és actual i correcta; tot el nostre contingut inclou una data per indicar l’última vegada que va ser revisat. Aquest procés és realitzat pels nostres periodistes, editors i el personal de producció, que revisa amb molta atenció els detalls.
Com presentar una queixa
Si vols presentar una queixa sobre algun contingut publicat per Time Out, fes-nos-ho saber enviant un correu electrònic a hello@timeout.com o omplint aquest formulari de queixes. Assegura't d’indicar quin contingut estàs comentant, proporcionant l’URL, una descripció del problema, així com la data i hora en què ho vas veure. Si prefereixes romandre en l’anonimat, pots utilitzar el formulari.
Tenim com a objectiu respondre totes les queixes amb la màxima rapidesa i eficiència possible, i ens posarem en contacte amb tu independentment del resultat (a menys que hagis triat romandre en l’anonimat). També pot ser que necessitem contactar amb tu si requereixem més informació sobre la teva queixa.
Si la teva queixa revela una violació de les nostres directrius editorials, corregirem el contingut en qüestió tan aviat com sigui possible.