1. Hotels i piscines
Hi ha hotels a 'La dona que perdia tots els avions', 'Fum', 'Olvidémonos de ser turistas', 'La travessia'... Més que habitacions d'hotel, són personatges del nostre món en llocs que no són els seus, amb normes diferents. Quan els meus personatges es troben fora de casa, descobreixen que són infeliços o que el mon no va bé. M'agrada portar-los a un espai que no sigui el seu espai de comfortabilitat, perquè comencin a sortir els problemes. .
Un actor em va preguntar: a tu què et passa amb les piscines? Surten a 'Nerium park', 'El principi d'Arquimedes', 'Temps salvatge', 'Obac'... Les piscines són l'espai on he sentit més desig i més por. Quan parlo amb els meus alumnes, els dic que pensin en espais que vulguin dir alguna cosa. Si fas una obra que passa en un menjador, els personatges poden posar-se a fer una truita, ho tenen tot a mà. En canvi, si els situes en una habitació d'hotel, no poden fer res i, per tant, tota l'acció passa pel personatge, per l'emoció. Els deixes despullats.