Sigui veritat o no, al Tívoli Norma Leandro ha portat de Buenos Aires una versió obertament escorada cap a la comèdia burgesa. Opinable contradicció aplicada a algú que va subvertir l'ordre matrimonial burgès al seu país. Fins i tot amb un aire vintage. Ricardo Darín encara ofereix una interpretació ajustada als temps que corren –tot i que sense mostrar gaire implicació–; Érica Rivas, en canvi, destil·la hàbits interpretatius de vella escola, com si fos una actriu dels anys 50 del segle passat. I així la vesteixen. Com si volgués assemblar-se més a Judy Holliday que a Liv Ullmann.
Time Out diu
Sigui veritat o no, al Tívoli Norma Leandro ha portat de Buenos Aires una versió obertament escorada cap a la comèdia burgesa. Opinable contradicció aplicada a algú que va subvertir l'ordre matrimonial burgès al seu país. Fins i tot amb un aire vintage. Ricardo Darín encara ofereix una interpretació ajustada als temps que corren –tot i que sense mostrar gaire implicació–; Érica Rivas, en canvi, destil·la hàbits interpretatius de vella escola, com si fos una actriu dels anys 50 del segle passat. I així la vesteixen. Com si volgués assemblar-se més a Judy Holliday que a Liv Ullmann.
Detalls
- Adreça
Discover Time Out original video