Un text que funciona com una espiral: cada vegada que torna a un fragment conegut la història es modifica amb una nova dada, un matís, un sentiment que emergeix. Un pautat croquis de revelacions que atraparia des de l'inici el públic si mostrés un ritme més ferm cap al seu objectiu, més 'staccato' i tens. En la posada en escena de Carme Portaceli aquest exercici d'anar voltant la platea fins a aïllar-lo en l'horror no està del tot aconseguit, deixant que un aire de temps estancat s'estengui per la sala. És evident que quan el drama ha arribat a l'avenc de la veritat el muntatge aconsegueix finalment tot el seu propòsit crític.
Tampoc ajuda que l'interès dels quatre personatges no estigui equilibrat per part de l'autora. Encara que cadascuna de les dones té una bona història que compartir, és la relació entre la dona del dictador i la seva 'lleial' amiga la que posseeix més capes que desvelar. Un endinsar-se i enfangar-se en una amistat corrompuda meravellosament ben aprofitada per Iscla i Castell.