'Faust' és l'obra de Johann Wolfgang Goethe. Des de l''Ur-Faust' de la seva joventut fins a la seva l'última versió abans de la mort, el text és un viatge humanista entre dos segles, dues maneres d'entendre el món, dues revolucions. Anna Maria Ricart i Marc Chornet han adaptat aquesta proesa dramàtica (centrant-se en la primera part) per reflexionar sobre el desig i el tedi en una societat en la qual (gairebé) tot sembla possible amb només mirar una pantalla. Un exemple més de l'ambició de Projecte Ingenu i la seva radical concepció estètica, amb 'Yerma' com la proposta escènica més equilibrada entre l'univers dramàtic original i el seu propi.
'InFaust' s'ha concebut com un malson futurista, amb la malenconia violenta de Wong Kar Wai. El pacte entre l'home i el diable se submergeix -literalment- en un complex carrusel d'imatges i metàfores que fagociten la narració. La paraula es dilueix en una orquestra de cacofonies i silencis. S'imposa l'impacte sensorial i emocional de la imatge. Catàleg d'escenes que de vegades semblen justificar-se més pel seu mateix efecte que pel discurs dramàtic. Encara que també poden ser reveladores, com l'explícita violència que desprèn el desig de Faust.
Adaptació i dramatúrgia: Anna Maria Ricart (basada en l’obra de Goethe). Idea original i direcció d’escena: Marc Chornet Artells. Amb: Toni Guillemat, Neus Pàmies, Martí Salvat, Roser Tapias, Cristina Arenas.