Quan Ivanna Rossi deixa de cantar i comença a narrar els episodis de "la Celia" sembla que l'espectacle s'atura. No hi ha 'punch' dramàtic en un relat de tràmit. Un fre que afecta la recuperació del ritme quan sonen aquestes melodies que formen part del patrimoni sentimental reivindicat per Vázquez Montalbán. Sort que l'artista argentina i la seva gran recreació del personatge ho compensa sobradament. Ella sola, acompanyada per quatre vicetiples, tres músics i un elegant vestuari, manté l'interès d'aquest espectacle. Exhibeix saber estar, una bona veu i gràcia al ball. A favor seu també el concepte de concert teatralitzat inspirat en la producció del musical 'Chicago' de 1996, com es percep en el xotis 'Les taquimecas' de Les castigadoras (1927). Potser convindria també un espai que propiciés més intimitat i contacte amb el públic. La proximitat que demana un estimable homenatge a la revista clàssica en format de cambra.
Time Out diu
Quan Ivanna Rossi deixa de cantar i comença a narrar els episodis de "la Celia" sembla que l'espectacle s'atura. No hi ha 'punch' dramàtic en un relat de tràmit. Un fre que afecta la recuperació del ritme quan sonen aquestes melodies que formen part del patrimoni sentimental reivindicat per Vázquez Montalbán. Sort que l'artista argentina i la seva gran recreació del personatge ho compensa sobradament. Ella sola, acompanyada per quatre vicetiples, tres músics i un elegant vestuari, manté l'interès d'aquest espectacle. Exhibeix saber estar, una bona veu i gràcia al ball. A favor seu també el concepte de concert teatralitzat inspirat en la producció del musical 'Chicago' de 1996, com es percep en el xotis 'Les taquimecas' de Les castigadoras (1927). Potser convindria també un espai que propiciés més intimitat i contacte amb el públic. La proximitat que demana un estimable homenatge a la revista clàssica en format de cambra.
Detalls
- Adreça
- Preu
- 23-33 €
Discover Time Out original video