El penjo o no el penjo, aquesta es la qüestió. I no és baladí perquè ja sabem que entre la jovenalla, i la no tan jovenalla, quasi tot val per aconseguir el major nombre de likes, incrementar l’autoestima i presumir de popularitat. Això els passa als quatre personatges de la nova obra de Roc Esquius. Un guitarrista (què fa assegut en un despatx?), una dissenyadora, una novel·lista i un programador en un coworking pero sense feina i sense cap horitzó laboral descobreixen la màgia dels likes a les xarxes socials de manera accidental. Poden guanyar diners. Convertir-se en influencers. Tot i el final amb què l’autor sembla voler llançar una alerta sobre els perills que comporten les xarxes, és tan sols un apunt crític dintre d’una comèdia tan densa com una sopa d’aigua i tan agitada com un daiquiri a la coctelera. Diner fàcil amb enganys i alguna cosa de les relacions personals per bastir 90 esbojarrats minuts d’una història plena de soroll adreçada a un públic que no demanarà res més.
Companyia Dara. Amb: Núria Deulofeu, Bernat Mestre, Isidre Montserrat, Míriam Tortosa.