Un any més les marques de roba i moda urbana donen suport a la reivindicació dels moviments LGTBI+, que celebren el Dia de l'Orgull el 28 de juny. Enguany serà un Pride en 'streaming' i es podrà seguir a través del #PrideWorldwide –esdeveniment global del qual Time Out és mitjà col·laborador–, però tot i el canvi de format provocat per la crisi sanitària, no falten els llançaments especials. Hi ha marques que utilitzen el recurs cromàtic de la bandera de l'arc de sant Martí i d'altres que van més enllà del marxandatge i promouen campanyes per a la sensibilització, i fan aportacions econòmiques a ONGs que treballen per l'educació i la igualtat de les comunitats lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals i intersexuals. És millor ser activistes tot l'any, però també en això totes les opcions són benvingudes.
NO T'HO PERDIS: permeteu-vos un regal a les botigues locals
La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial