Converse Pride 2020
Foto: Converse
Foto: Converse

Pride 2020: vuit peces per anar a la moda amb Orgull LGBTI+

Les marques reivindiquen la diversitat sexual i de gènere amb col·leccions inspirades en la bandera de l'arc de Sant Martí

Publicitat

Un any més les marques de roba i moda urbana donen suport a la reivindicació dels moviments LGTBI+, que celebren el Dia de l'Orgull el 28 de juny. Enguany serà un Pride en 'streaming' i es podrà seguir a través del #PrideWorldwide –esdeveniment global del qual Time Out és mitjà col·laborador–, però tot i el canvi de format provocat per la crisi sanitària, no falten els llançaments especials. Hi ha marques que utilitzen el recurs cromàtic de la bandera de l'arc de sant Martí i d'altres que van més enllà del marxandatge i promouen campanyes per a la sensibilització, i fan aportacions econòmiques a ONGs que treballen per l'educació i la igualtat de les comunitats lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals i intersexuals. És millor ser activistes tot l'any, però també en això totes les opcions són benvingudes. 

NO T'HO PERDIS: permeteu-vos un regal a les botigues locals  


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial


Levi's

La campanya de Levi's per al Pride feta en col·laboració amb el fotògraf iO Tillett Wright –i que a Espanya dona suport a la tasca de l'associació It gets better– celebra la diferència. Els protagonistes són persones que s'allunyen de l'heteronormativitat i que fan d'altaveu per al canvi i contra les injustícies sexuals i de gènere, per això la marca ha brodat el lema 'Use your voice' en caçadores de tons amables, i també l'han estampat en samarretes (preu: 25 euros). 

Converse

Converse ha vestit les Chuck Taylor de colors inspirats en la bandera de l'activista nord americana Amber Hikes, que inclou el negre i el marró per representar la inclusió i la diversitat. A més d'oferir una col·lecció Pride als seus seguidors, Converse dona suport econòmic a diferents col·lectius que lluiten per la igualtat als Estats Units i internacionalment (preu: 75 euros).

Publicitat

Swatch

Com un camaleó que muda la pell segons l'ocasió i el calendari, però fet rellotge. Swatch reivindica la diversitat amb el model Opensummer, de formes clàssiques i tenyit amb la bandera que va popularitzar Gilbert Baker als anys 70. Sostenen que l'arc de Sant Martí és un símbol d'amor i diversitat, però afegim que cal alçar el puny per seguir lluitant contra les fòbies (preu: 75 euros).

Reebok

La proposta de Reebok per celebrar l'Orgull es tradueix en diferents productes tacats de color i amb un mateix missatge: "tots els tipus d'amor". A més de les vambes CLUB C 85 reinterpretades per a l'ocasió, també llancen una gorra reversible que podeu lluir blanca o bé acolorida i reivindicativa (32,95 euros). 

Publicitat

Eastpak

Si heu tornat a la ronyonera, mireu com Eastpak se suma a la reivindicació LGTBI+. Hi ha la versió de PVC transparent, amb la corretja multicolor, i l'alternativa de polièster, dels colors de l'arc de Sant Martí difuminats. Per cada venda que fan destinen 2 euros a la ILGA, una associació internacional que treballa per l'educació i la igualtat de les comunitats LGTBI+ (preu: 35 euros).

Wrangler

Les samarretes que fa Wrangler en favor de la inclusivitat quan s'apropa el 28 de juny són tot un clàssic. Aquesta vegada juguen a associar els colors de la bandera LGTBI+ a conceptes universals com l'amor i les cures, la natura, el sol i l'harmonia, entre d'altres. Els beneficis que genera la campanya els donen a la LGBT Foundation de Manchester (preu: 29,95 euros).

Publicitat

Happy Socks + Phluid Project

Happy Socks s'ha aliat amb la marca de roba sense gènere Phluid Project per fer una càpsula de mitjons vibrant i gràfica. Proposen dos models per "caminar sempre amb orgull": el Rainbow Mane, més discret, i Dog Tooth, una pota de gall acolorida. El 10% de les vendes de la caixa regal i altres productes vinculats al Pride es donaran a The Trevor Project, ONG californiana que treballa per evitar els suïcidis de joves de la comunitat LGTBI+ (preu: 29,95 euros).

Arrels

Els queden pocs parells disponibles, però encara sou a temps de fer-vos amb les vambes que signen la marca local Arrels i la dissenyadora gràfica Malika Favre. S'han de mirar detalladament: darrere de l'efecte òptic que dibuixa l'estampat, hi reconeixereu parelles fent-se petons (preu: 150 euros).

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat