[title]
Aquest estiu tenim més ganes de sortir que mai: sopars, concerts, aire lliure... El cicle Les Nits de Villa Bugatti, a Cabrera de Mar, combina tots aquests elements en quatre propostes de menú degustació més concert durant la segona quinzena de juliol.
Blaumut, que seran els primers a actuar el divendres 17, arriben amb un nou disc sota el braç '0001' (2020). Per a la seva actuació, el xef Toni Vallory, que ha ideat un sopar pensat per a cada artista i amb els productes de proximitat com a element central, no s'ha oblidat del 'Pa amb oli i sal' de la cançó més coneguda del grup.
El cicle gastronòmico-musical continuarà amb el concert del pianista Daniel Ligorio (divendres 24) que interpretarà obres de Manuel de Falla i Claude Debussy. Dimecres 29 serà el torn del famós actor Pep Plaza que, conjuntament amb la Big Band del Maresme, protagonitzarà l'espectacle 'Jazz som aquí', que combina la música i les imitacions. Finalment, serà el multitalentós Manu Guix qui tancarà el cicle (el divendres 31).
Trobareu més informació aquí.