Notícies

El Cruïlla 2020 passa al 2021 i anuncia el Cruïlla XXS per a aquest juliol

El festival s’ajorna fins als dies 8, 9 i 10 de juliol de 2021

Borja Duñó
Escrit per
Borja Duñó
Head of Editors, Barcelona
Cruïlla 2016
© Maria DiasCruïlla 2016
Publicitat

Un altre gran festival musical de Barcelona que mou les seves dates al 2021. Com el Sónar, el Primavera Sound i el Jardins de Pedralbes, el Cruïlla també ha decidit posposar per raons òbvies l'edició d'enguany a l'estiu que ve, concretament als dies 8, 9 i 10 de juliol de 2021. L'organització ha anunciat que les entrades adquirides per al 2020 serviran per al 2021 i que a finals d'aquest mes de maig es posarà en contacte per email amb tots els que n'havien comprat i per oferir diverses opcions als que no hi puguin assistir.

Tanmateix, i amb la idea que "no hi hagi estiu sense música", el festival ha creat el Cruïlla XXS, un cicle d’espectacles a l’aire lliure en alguns espais oberts de la ciutat. L'organització està treballant per poder disposar del Poble Espanyol, el Recinte Modernista de Sant Pau, el jardí del Teatre Nacional de Catalunya, entre d'altres.

El Cruïlla XXS constarà d'unes 200 activitats, entre les quals hi haurà concerts, espectacles de carrer, monòlegs, circ i conferències, i complirà la normativa que estigui vigent al juliol. 

El seu director, Jordi Herreruela ha declarat: "Amb el Cruïlla XXS volem reactivar el sector cultural, des dels artistes fins a tots els professionals que treballen darrere de cada espectacle. Vull agrair l'excel·lent predisposició i el suport d’artistes, espais, administracions, mitjans i patrocinadors per compartir que no hi ha normalitat sense música i per haver transformat entre tots un NO en un gran sí".

Altres festivals catalans com el Clownia i el Canet Rock –que sí que es farà al 2020, el 3 d'octubre– també han hagut de moure les seves dates. El Mercat de Música Viva de Vic sí que se celebrarà al setembre com és habitual, però amb una programació que serà en part online i en part presencial.

NO T'HO PERDIS: Gerard Quintana: "Anirem a sac. Si cal prendre la Bastilla la prendrem"

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa amb la nova Time In Pocket interactiva. 


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial



Més de Time In

    Últimes notícies

      Publicitat