Notícies

'RegularizaciónYa!', la campanya que uneix famosos contra el racisme

El nou projecte de Casa Nostra Casa Vostra reclama la regularització de milers de persones que estan en situació de vulnerabilitat

Escrit per
Carla Romera
Publicitat

La situació actual ha fet que persones, col·lectius i fundacions s'esforcin per aportar un granet de sorra en moments difícils, de forma altruista i amb l'objectiu que arribi el missatge al màxim de gent possible. Gestos així no entenen de llocs de procedència, ètnies ni gèneres. Casa Nostra Casa Vostra, col·lectiu format per un conjunt d'entitats de país, ha iniciat una nova campanya per reclamar que es regularitzi la situació de milers d'immigrants que han col·laborat en la situació actual com qualsevol altre ciutadà. "Herois invisibles", segons ha reconegut l'ONU.

Campanya de Casa Nostra Casa Vostra
Foto: Casa Nostra Casa Vostra

La campanya recull a un grup de persones migrants que, tot i haver viscut aquí durant més de deu anys i fins i tot tenir negocis propis, no se'ls concedeix la regularització dels seus papers. Les accions, que s'allargaran durant tot el mes i que es faran a través del compte d'Instagram de Casa Nostra Casa Vostra van arrencar amb la xerrada entre la cantant Bad Gyal i Aziz Faye, el portaveu del Sindicat de manters de Barcelona, entitat que ha proveït als hospitals de mascaretes de producció pròpia i ha posat en marxa un banc d'aliments.

Però són molts més els personatges públics que col·laboraran en el projecte, com Paco León, Leticia Dolera, Jedet i India Martínez, que parlaran amb membres de l'Asociación Internacional de Profesionales del Hogar, amb col·lectius de prostitutes i amb treballadors del camp. Amb l'objectiu de no deixar ningú enrere i donar visibilitat als més de 600.000 migrants en situació de vulnerabilitat, aquesta iniciativa se suma a la petició de més de 900 ONG que ja estan treballant per fer possible la #RegularizaciónYa.

NO T'HO PERDIS: iniciatives solidàries a Barcelona 

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa a la nova Time In Pocket interactiva


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial


Últimes notícies

    Publicitat