Del dijous 15 de maig fins al dissabte 17, Barcelona es converteix en la capital de l'art i la cultura digital amb el
festival OFFF. Perquè no es perdeu en la immensitat del programa us hem seleccionat les propostes que ens han semblat més interessants de la munió d'activitats que tindran lloc al
Disseny Hub de les Glòries.
A mig camí entre una revista de luxe i un anuari, només el podreu tenir si assistiu a l’OFFF. Conté entrevistes, dissenys, iŀlustracions, fotos i desenes d’idees que els artistes del festival han fet en exclusiva.
Innovadora escola que investiga en el camp del disseny i les arts visuals. Cada any, la promoció té un gran objectiu, el treball final, que és fer la campanya gràfica del festival. Turn You On és l’espectacular campanya que enguany han fet Lorem Ipsum.
Un mercat on descobrir i ser descobert. Destaquem els núvols comestibles personalitzables amb fotos d’Instagram de Mint Digital, les samarretes amb realitat augmentada de I+Cono i el Be Noticed Corner de Camaloon, una gran paret de pissarra on tots els creatius de l’OFFF podran deixar empremta.
El dissenyador Joshua Davis i el coŀlectiu francès de grafiters 123 Klan pintaran un mural de 50 metres durant el festival.
És el vídeo interactiu de la cançó Reflektor d’Arcade Fire, un experiment tecnològic-audiovisual de l’artista Vincent Morrisset i Aaron Koblin, expert en tecnologies digitals.
Guru de vídeos de YouTube. Un d’ells, fet per promocionar la darrera pel·lícula de 20th Century Fox, girava al voltant de la idea d’aconseguir un somni. Neistat va pensar en les víctimes del tifó de Filipines i volia que el seu pressupost fos per a elles. Tres dies més tard això es materialitzava
L’estudi holandès és el creador de Sundays, curtmetratge de ciència-ficció sobre el futur de la humanitat que va recaptar 51.000 dòlars per fer-lo. El presentaran a l’OFFF.
Destaca la participació d’aquesta artista canadenca, guanyadora d’un Grammy al millor disseny de packaging de música per la doble caràtula que va fer de l’àlbum The suburbs, d’Arcade Fire.
Aquests parella creativa francesa estan darrere d’un munt de creacions de vídeo-art per a espots de tele i per a grups musicals com M83. A l’OFFF podreu conèixer amb més profunditat la seva feina.
Són sempre un dels plats forts de l'OFFF. La peça que posa el punt i final als tres dies del festival, i on apareixen tots els protagonistes que hauran passat pel Disseny Hub Barcelona. Els d'enguany aniran a càrrec d'Ash Thorp, artista i dissenyador conegut per títols de crèdit de súper produccions de Hollywood com Spider Man 2, Robocop, o 300.