Time Out Market
Time Out Market

Masterclass i degustació d'ostres amb maridatge al Time Out Market

Gaudiu d'una masterclass i degustació d'ostres del Delta maridades amb vins i cava catalans per 29 euros al Time Out Market!
  • Què fer
  • Time Out Market Barcelona, El Gòtic
Publicitat

Time Out diu

Obrir una ostra no és poca cosa... Per degustar-les amb classe cal que ens n'ensenyin i si veniu a la Sala d'Events del Time Out Market el diumenge 16 de febrer i el dissabte 1 de març a la 13 h ho farem encantats. El restaurant Fran López (Villa Retiro *Michelin) ha organitzat una masterclass i una degustació d'ostres amb vins i cava catalans per llepar-vos els dits! Només hi ha 40 places disponibles, així que cal que reserveu amb antelació i que ho feu ràpid.

La lliçó inclou una demostració de com s'obre una ostra i l'explicació de la forma en què es cultiva, perquè tingueu coneixement de causa de les delícies que se us fondran a la boca. A continuació, serà el moment de glòria: una degustació de 4 ostres del Delta elaborades amb diferents receptes, i cadascuna maridada amb un beuratge de la terra. 

Una copa del Modernista Blanc DO Terra Alta obrirà el ball amb la seva frescor delicada, que anirà com anell al dit amb una ostra al natural. El segon pas és més atrevit: el fruit del mar en versió Bloody Mary caldrà tastar-lo amb el Vermut Modernista de Terra Alta. L'ostra a l'Ajoblanco Ajonegro entra en escena la tercera, acompanyada de l’Indià Blanc DO Terra Alta. I l'aperitiu en format Mar i Muntanya entrarà al paladar amb gust amb el Kripta DO Cava. Un ritual d'ostres que us deixarà més que satisfets!

Detalls

Adreça
Time Out Market Barcelona
Moll d'Espanya, 5, planta 2
Barcelona
08039
Transport
M: Drassanes i Barceloneta
Preu
29 euros

Dates i hores

Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà