A Macbeth song
La Perla 29 | A Macbeth song
La Perla 29

Les obres de teatre recomanades de la cartellera de Barcelona

La cartellera de teatre barcelonina és extensa i aquí trobaràs les obres imprescindibles

Andreu Gomila
Publicitat

Des d'espectacles més petits a grans produccions, de monòlegs a espatarrants musicals... La cartellera de teatre de Barcelona és potent i ofereix xous per a tota mena de públic. Si us pregunteu quines són les millors obres que es poden veure als nostres escenaris, hem fet una tria de les peces que no us heu de perdre de cap de les maneres: i no badeu gaire, que us podeu quedar sense entrades!

NO T'HO PERDIS: 

🎭 Els millors musicals i les millors obres de teatre infantil a Barcelona  

🎤  Llocs de Barcelona on veure jam-sessions, 'open mics', comèdia i altres espectacles de petit format 

Fes clic aquí si vols més informació sobre els nostres estàndards editorials i les nostres directrius ètiques per crear aquest contingut.

Les millors obres de la cartellera de Barcelona

  • El Raval
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Feia molts anys, potser des del Desaparecer de Calixto Bieito al Romea (2011), que no vèiem a Barcelona un espectacle tan excitant com A Macbeth song d'Oriol Broggi. I és curiós que els dos espectacles estiguin connectats per l'atmosfera d'Edgar Allan Poe. Perquè si el primer reconstruïa els contes més cèlebres de l'autor nord-americà amb el protagonisme inestimable de Maika Makovski, el de La Perla 29, tot i abordar el Macbeth de Shakespeare, desprèn els clarobscurs, el misteri, de Poe. I això gràcies a tres músics extraordinaris, Martyn Jacques, Budi Butenop i Adrian Stout (The Tiger Lillies), que porten el pes de la funció i insuflen un aire de cabaret expressionista i decadent a la proposta de Broggi.

La qüestió és que no anem a la Biblioteca de Catalunya a veure un altre Macbeth, sinó una mena d'al·legoria del clàssic en què tres actors (Andrew Tarbet, Enric Cambray i Màrcia Cisteró) interpreten en anglès (amb subtítols en català) tots els personatges principals de la peça mentre The Tiger Lillies, les bruixes visionàries, es miren l'acció amb la sornegueria de qui sap tot el que passarà. Elles van preveure mort i hi haurà mort, van dir que el bosc de Birnam es mouria i es mourà. Duncan, Macbeth, Banquo, Macduff, Lady Macbeth... tots són titelles a mercè de les fetilleres.

  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Quan entres al teatre de la Fundació Joan Brossa, topes amb una partida de petanca. Tres homes i una dona hi juguen. Segurament, el gran públic no els coneix, però són una mena de dream team de la creació contemporània barcelonina: Clara Aguilar (músic, dissenyadora de so, membre dels VV.AA., col·laboradora habitual de Marcos Morau), Marc Salicrú (escenògraf, dissenyador de so i de llum, membre dels VV.AA., artista independent), Albert Pérez Hidalgo (fundador d'Atresbandes, actor d'El Conde de Torrefiel) i Ferran Dordal (dramaturg, Agrupación Señor Serrano, La Ruta 40), autor i director d'aquest 'Weltschmerz (títol provisional)', una proposta que desprèn la fina ironia característica de Dordal. L'objectiu? Descriure l'esperit del seu temps, cosa que és un repte extremament complex.

A través de diferents vies, Dordal ens anirà explicant la història d'aquesta peça d'encapçalament dubitatiu que fa referència al concepte romàntic del dolor del món, és a dir, a la pesantor existencial que han de suportar els que pretenen immergir-se en l'ànima humana. Tot gira al voltant del mateix títol, a com hi arriba, a com s'hi enfronta, alhora que viu: parelles, veïnes, feines, l'escriptura, el consum d'energia mundial... Mentrestant, els quatre amics juguen a la petanca i de tant en tant agafen el micro per narrar-nos la història, per rellevar una veu en off i la projecció del text en una pantalla.

Publicitat
  • Fort Pienc
  • 3 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

En una presó de dones de París, el 1936, hi entra un element revolucionari. L'acusen d'agredir un policia. Les seves companyes se la miren amb suspicàcia. A la nit, mentre ballen, ella escolta discursos polítics. Un dels guàrdies, en Jacques (Borja Espinosa), la vol per a ell, però ella, Marie (Carlota Olcina), li deixa clar que no la posseirà ni en somnis.

Rosa Maria Arquimbau va estrenar Maria, la roja a l'actual Poliorama en plena Guerra Civil, el 1938. Una obra molt política, avançada a la seva època, com ho va ser l'autora. I després d'anys de lectures, d'edicions, de temptejos, el TNC s'ha decidit a portar a escena una de les anomenades “pioneres”, amb direcció d'Ester Villamor. La proposta és totalment contemporània, amb un grup d'actrius de primera (Mercè Arànega, Tai Fati, Meritxell Huertas, Antònia Jaume, Alba Montaño, Martina Roura) capitanejades per una Olcina que sap molt bé què fa.

  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

El 2012, quan El principi d'Arquimedes es va estrenar a la Sala Beckett, l'obra de Josep Maria Miró va rebre l'elogi de la crítica, però, tot i instal·lar-se al cap de pocs mesos a La Villarroel, podem dir que va passar sense pena ni glòria. En canvi, a Buenos Aires va arribar a estar tres temporades seguides a la cartellera. A Brasil, fins i tot, se'n va fer una pel·lícula. I va ser l'enlairament d'un dramaturg català que, gràcies a aquesta obra, traduïda a setze idiomes, va posicionar-se com un dels grans autors europeus del nostre temps. Més d'una dècada després, l'Espai Texas ha recuperat, per fi, una peça que ha envellit molt bé, fins al punt de demostrar que és un clàssic del teatre contemporani en la nostra llengua.

Fa tretze anys, va ser el mateix Miró qui va dirigir El principi d'Arquimedes a la Beckett. Al Texas, la batuta és a les mans del jove Leonardo V. Granados, capaç de dotar d'un tint expressionista un text que juga tota l'estona amb el punt de vista. L'escenari a dues bandes juga a favor seu i sap portar els intèrprets cap a posicions més fermes.

Publicitat
  • Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Amb Les bàrbares, Lucía Carballal pretenia col·locar un micro ocult enmig d'una conversa entre la seva mare i les seves amigues per saber què en pensaven, realment, del feminisme i de la vida que havien viscut. I va aconseguir un fresc extraordinari sobre la generació de dones que es troben en la seixantena (i en amunt) a través de tres personatges molt diferents, als quals els uneix l'amistat i la Bàrbara, una arquitecta de 40 anys víctima del càncer, neboda d'una d'elles i confident de les altres.

Les tres, la Carmen (Cristina Plazas), la Susi (María Pujalte) i l'Encarna (Francesca Piñón), es troben en un hotel amb decoració d'una altra època per petició expressa, última voluntat, de la Bàrbara. A l'escenari, les acompanya una cantant, Berta Ferrer, que entonarà melodies de la seva joventut. La idea és que parlin de les seves vides, de les renúncies que han fet i, sobretot, que tornin a trobar-se. Són tres dones que tenen poc a veure: l'una és arquitecta i no ha tingut fills, l'altra és una mestressa de casa rica amb dos fills i la que queda és una dona treballadora que ha parit tres infants. Tres universos i una sola coincidència: són dones. A més, són (o van ser) molt amigues.

  • Musical
  • El Poble-sec
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Encara que el focus caigui sovint sobre els dos amants del musical, Blanca (Alèxia Pascual) i Saïd (Jordi Garreta), 'Mar i cel' és un espectacle molt coral, on cal un bon repartiment i on tothom té alguna cosa a dir durant les prop de tres hores de funció. La parella és central, però sense un bon Idriss (Berta Luna), un bon Ferran (Eloi Gómez), una bona Teresa (Clara Renom), una bona Maria (Candela Díaz), un bon Hassèn (Albert Gràcia) i un bon Joanot (Abel García) és impossible que l'espectacle s'enlairi.

I no sé si és perquè recordava força el muntatge de 2014 que en l'últim 'Mar i cel' he trobat que lluïen més els secundaris que els personatges principals. No és que tinguem una Blanca i un Saïd inferiors als anteriors en general, però sí que crec que Roger Berruezo i Ana San Martín, pel que fa a la veu i la interpretació, ens portaven a un altre lloc. I és que la magnífica partitura d'Albert Guinovart és intricada.

Més obres que ens agraden per veure el dia de Cap Butaca Buida

Electra

Alícia Gorina va dirigir, la temporada passada, un dels espectacles de l'any, 'Ifigènia', amb dos tòtems de la nostra escena com són Emma Vilarasau i Pere Arquillué. Ara torna a fixar-se amb la tragèdia grega amb la complicitat, de nou, d'Albert Arribas, però amb un repartiment format per acabats de graduar de l'Institut del Teatre que inaugura el projecte IT Teatre Lliure. El cas és que l'episodi de l'assassinat de Clitemnestra a càrrec dels seus fills, Orestes i Electra, és l'únic de la mitologia clàssica recollit pels tres tràgics grecs: Èsquil, Sòfocles i Eurípides. Gorina ens ho explicarà de manera contemporània.

Teatre Lliure: Montjuïc

Mort d'un comediant

Després de l'èxit incontestable de 'L'oreneta', que compta amb una vintena de muntatges arreu del món, Guillem Clua estrena nou text, amb direcció de Josep Maria Mestres i interpretada per Jordi Bosch, Mercè Pons i Francesc Marginet. Clua s'endinsa en la llar de Llorenç Cardona, un dels actors més reputats del país. Ha perdut el cap i encarna alguns dels personatges que ha interpretat durant tota la seva vida mentre el seu cuidador i la neboda miren de seguir-li el joc alhora que van descobrint la veritable raó per la qual el vell actor ha trobat un refugi en la ficció teatral

Teatre Romea

Publicitat

Un déu salvatge

Pere Arquillué s'enfronta a la seva segona Yasmina Reza en pocs anys, després de fer 'Art' el 2016 al mateix Goya. A 'Un déu salvatge', a més, és ell mateix qui ha decidit dirigir la funció. L'acompanyen en escena Laura Conejero, Ivan Benet i Laura Aubert per donar vida a la història de dues parelles que es reuneixen després d'una baralla entre els seus respectius fills al pati de l'escola, amb la intenció de trobar una solució al conflicte. La trobada obrirà la caixa de Pandora, originant tot tipus de retrets entre ells, fins i tot, aspectes íntims relacionats amb els seus propis matrimonis.

Teatre Goya

The Köln concert

Trajal Harrell és, sens dubte, un dels coreògrafs nord-americans imprescindibles del segle XXI, i aquí hem tingut poques oportunitats de veure'l. Per això que vingui al Mercat de les Flors és tot un esdeveniment. I més amb aquesta peça, produïda per la Schauspielhaus Zürich, en què acompleix el seu somni de portar a escena 'The Köln Concert', una improvisació per a piano de Keith Jarrett que es va convertir en un dels àlbums més venuts de la història de la música clàssica i del jazz. Harrell busca una via per a què les persones es trobin malgrat les diferents llengües, les diferents visions del món, les diferents identitats.

Mercat de les Flors

Publicitat

Dones de ràdio

Feia molts anys que mestre i deixeble no compartien escenari, que Sergi Belbel i Cristina Clemente no compartien projecte. Aquí es troben per estrenar el nou text de Clemente, que Belbel dirigeix, amb un trio femení espectacular: Àngels Gonyalons, Sara Espígul i Sara Diego. Tres dones de diferents generacions que, en principi, no tenen res en comú fins que es troben un bony al pit. Les seves vides faran un tomb. La Rosa, l'Àgata i la Carol ens explicaran amb tendresa, sensibilitat, però també amb molt sentit de l'humor, la seva vivència a partir de l'aparició de la malaltia.

La Villarroel

Weltschmerz (títol provisional)

Ferran Dordal és l'home que hi ha hagut darrere de molts espectacles d'Agrupación Señor Serrano ('A House in Asia', 'Birdie', 'Kingdom', 'Garden Center Europa' i 'The Mountain') i adaptacions cèlebres com 'El quadern daurat' o 'La plaça del Diamant', ha escrit obres com 'Reisenführer' i ha dirigit de manera magistral funcions com 'Asesinato de un fotógrafo'. Ara, escriu, dirigeix i interpreta una obra que neix de l'angoixa davant de l'estat de crisi permanent on sembla que estem condemnats a viure en els nostres dies en un món perpètuament conjugat en la immediatesa del present. L'acompanyen en escena Clara Aguilar, Marc Salicrú i Albert Pérez Hidalgo.

Fundació Joan Brossa – Centre de les Arts Lliures

Publicitat

Després del final

Marc Rosich dirigeix aquesta obra del dramaturg anglès Dennis Kelly, un dels grans autors del Regne Unit, tant de teatre com de televisió. 'Després del final' és un thriller psicològic, ple de violència soterrada i que representa un gran repte interpretatiu per a dos actors (Biel Duran i Meritxell Calvo), un cara a cara en un espai tancat d'on no poden escapar i on es veuen obligats a conviure, confrontant la veritat i la mentida. L'obra està ambientada als anys 90 i comença amb la Louise despertant-se al refugi nuclear que en Mark ha construït a casa seva. Ella no recorda res.

Sala Versus Glòries

Kill me

L'argentina Marina Otero ha deixat bocabadat el públic de Temporada Alta amb els seus últims espectacles de dansa-teatre, sobretot gràcies a 'Love me' i 'Fuck me' (2020). Amb 'Kill me' arriba al tercer lliurament de la sèrie 'Recordar para vivir', en la qual, diu, proposa presentar diferents versions d'obres fins al dia de la seva mort. A prop dels 40, va començar a filmar tot el que feia, fins que va col·lapsar. Aleshores, va convocar quatre ballarines amb trastorns mentals i en Nijinski, per fer una obra que parlés de la bogeria per amor.

Teatre Lliure: Gràcia

Publicitat

The Cibels

'The Cibels' és un espectacle musical, un cabaret delirant, un fals documental, i un xou surrealista que, a través de la música i la veu, farà partícip el públic de la història d'un estudi de gravació inaugurat el 1895 en un poble remot de la Catalunya central que va ser el primer d'Europa. Un estudi que continua dempeus i que ha sobreviscut a modes, avenços tècnics i tota mena de conflictes. Cris Margu i Marc Domingo interpreten una peça de creació col·lectiva que ens portarà a preguntar-nos si hi ha algun hit amagat de Michael Jackson, si Winston Churchill va escriure un discurs de la derrota davant dels nazis i si és cert que un mosquit va inspirar la melodia de 'Titànic'.

El Maldà

Marie, la roja

En sabem ben poc del teatre previ a la Guerra Civil i, sobretot, de les autores que van protagonitzar una autèntica revolució estètica i social. Maria Rosa Arquimbau és una d'elles. I ara el TNC ens permet recuperar aquesta obra escrita el 1938, en ple conflicte bèl·lic, en què tanca un grup de dones en una presó de París. El repartiment, dirigit per Ester Villamor, és de traca: Mercè Aránega, Borja Espinosa, Tai Fai, Oriol Guinart, Meritxell Huertas, Antònia Jaume, Jordi Llovet, Alba Montaño, Carlota Olcina i Martina Roura.

TNC

Obres per veure amb la canalla a Cap Butaca Buida

Hi ha alguna persona d'aquest país que no conegui el conte del Patufet? El que potser no saben és que La Puntual i la seva companyia de titelles és, segurament, la millor del gènere en aquest racó de món. I l'entrada en aquest petit teatre del Born és la immersió en un univers que no deixarà cap infant indiferent. Són molt bons movent fils i fent que els petits riguin sense parar.

Lloc: La Puntual (Barcelona)

Aquesta obra escrita per Marta Buchaca i dirigida per Jordi Andújar fa anys que combina les temporades a Barcelona, sobretot al Teatre Romea, i gires per Catalunya. És ja un clàssic contemporani. A partir del relat de Lewis Carroll, 'Alícia al país de les meravelles', l'autora fa que la protagonista perdi el mòbil que li van regalar en fer deu anys i hagi de buscar-lo frenèticament. És una comèdia musical sobre l'ús coherent del mòbil entre els infants que integra un sorprenent llenguatge audiovisual per parlar de tu a tu amb les noves generacions.

Lloc: Teatre Ateneu de Sant Celoni

Publicitat

Aquest espectacle és per a qualsevol que algun cop s'hagi divertit movement-se sense pensar, al ritme de la música i com si ningú no l'estigués mirant. És obra de Lavaelo, una col·laboració entre les artistes de dansa Lola Maury i Eva Recacha, que treballen per a joves i les seves famílies. Exploren l'essència de la dansa i les característiques del moviment: velocitat, durada, ritme, accions... Les seves propostes posen a prova el seu instint de què els nens seran particularment perceptius davant d’això com a una extensió de com aprenen a través del joc. De què està feta la dansa? Com encaixen els ingredients al seu lloc i què passa quan ho fan?

Lloc: Mercat de les Flors (Barcelona)

El SAT! també és una aposta segura i si hi ha els ponentins Festuc Teatre encara més, sobretot després d'haver-nos meravellat amb 'La llàntia meravellosa'. Ara expliquen la història de la Bunji, una coala que viu en un paratge únic: un bosc d’eucaliptus. Els coales tenen una activitat diària molt escassa, és per això que el tarannà de la protagonista fa ballar el cap a la seva tribu. Quan tothom està dormint, ella vol jugar, descobrir, enfilar-se… De sobte, un fet inesperat farà trontollar el poblat i forçarà a la Bunji a allunyar-se de casa seva. Un espectacle de teatre i titelles inspirat en l'incendi que va patir Austràlia el 2019.

Lloc: SAT! Teatre (Barcelona)

Publicitat

Basat en la llegenda d''El flautista d'Hamelín' i a mig camí entre teatre musical i el concert, 'Hamelín' és un muntatge visual, enèrgic i ple d'humor. La companyia La Moderna del Poblenou busca atrapar el públic infantil i adult amb una posada en escena colorista i llampant, on les projeccions es converteixien en un element més del llenguatge escènic. Un espectacle amb temes musicals d'estils actuals que fusiona bases electròniques amb música interpretada en directe pels quatre intèrprets que es reparteixen, al mateix temps, els diferents personatges de la història.

Lloc: Jove Teatre Regina (Barcelona)

Espectacle de text, titelles, música en directe i cançons a càrrec de la companyia Embroutats, que té encara no té cinc anys de vida i que han deixat molt bones sensacions. Aquí, amb l'ajuda de 'El gat amb botes', 'Els tres porquets' i 'La rateta' ens capbussen en una història on alguns dels personatges més emblemàtics de la història estan oblidant qui són. La invasió de les plataformes de televisió i l'amenaça del Rei Zapping, estan fent desaparèixer els contes tradicionals tan essencials a la nostra vida. Però encara hi som a temps d'aturar-ho.

Lloc: Casal de Barri Casablanca de Sant Boi de Llobregat

Publicitat

Una proposta de Tutatis Produccions. La història comença amb l'encantador Avi de la Lluna, un ésser màgic que, amb delicadesa i amor, teixeix fils vermells invisibles que connecten les persones. Laura, la petita protagonista, descobreix al llarg del seu viatge que aquests fils l'uneixen amb els qui més estima: la seva gosseta Kunula, la seva mare, la seva àvia i la seva millor amiga. Al llarg de l'aventura, Laura aprendrà que aquests fils màgics poden allargar-se o encongir-se segons les circumstàncies, però mai trencar-se.

Lloc: Teatre del Casal de Cambrils

Aquesta és una producció d'una companyia veterana, Tanaka Teatre, i explica, amb titelles i teatre, la història d'El Peix Irisat, l'animal més bonic de tot l'oceà, però que es troba molt sol. Per què els altres peixos no volen jugar amb ell? Així comencen les aventures submarines protagonitzades per un peix d'escates brillants i un munt d’amics com l'estrella de mar rondinaire, el savi pop Òctopus, el peix llanterna detectiu, les meduses dansaires, el calamar curt de vista o la petxina flamenca. Junts descobriran la importància de compartir, de ser valents i ajudar els altres.

Lloc: Centre Ateneu Democràtic i Progressista de Caldes de Montbui

Publicitat

Amb 'Petit Break', la companyia Brodas Bros, una de les més internacionals, sens dubte, de casa nostra, vol retre un homenatge al hip-hop i tota la galàxia de ritmes, músiques i maneres de bellugar-se que ens envolten. Dos personatges inseparables, la Hip i la Hop, trobaran el seu lloc dins l'univers de la música i el petit públic que vindrà a veure l'espectacle les acompanyarà en aquest viatge participatiu de descoberta.

Lloc: Casal de Cultura de Vallromanes

La Baldufa Teatre és una de les companyies més eclèctiques del país i de trajectòria més meritòria. Aquí, a 'La faula de l'esquirol' plantegen una obra sense text que té per protagonista un gran eriçó que viu plàcidament a l'ombra d'un gran roure, i cuida els seus, mentre gaudeix del seu raconet de món. Un dia, però, aquesta pau es veurà pertorbada, per l'arribada d'un esquirol amable, trapella i juganer. La seva convivència no serà fàcil. Descobrirem un eriçó esquerp i protector, i un esquirol amb ganes de saber i compartir.

Lloc: Teatre Conservatori de Manresa

Els musicals recomanats

  • Musical
  • El Poble-sec
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Encara que el focus caigui sovint sobre els dos amants del musical, Blanca (Alèxia Pascual) i Saïd (Jordi Garreta), 'Mar i cel' és un espectacle molt coral, on cal un bon repartiment i on tothom té alguna cosa a dir durant les prop de tres hores de funció. La parella és central, però sense un bon Idriss (Berta Luna), un bon Ferran (Eloi Gómez), una bona Teresa (Clara Renom), una bona Maria (Candela Díaz), un bon Hassèn (Albert Gràcia) i un bon Joanot (Abel García) és impossible que l'espectacle s'enlairi.

I no sé si és perquè recordava força el muntatge de 2014 que en l'últim 'Mar i cel' he trobat que lluïen més els secundaris que els personatges principals. No és que tinguem una Blanca i un Saïd inferiors als anteriors en general, però sí que crec que Roger Berruezo i Ana San Martín, pel que fa a la veu i la interpretació, ens portaven a un altre lloc. I és que la magnífica partitura d'Albert Guinovart és intricada.

  • Musical
  • Dreta de l'Eixample
  • 3 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Deu ser per alguna cosa que la versió musical de Grease apareix en un teatre o altre de Barcelona de manera recurrent cada parell d'anys des de fa almenys una dècada i mitja. És com 'El mètode Grönholm' o 'Per davant i per darrere'. Ara ocupa el Tivoli amb la producció madrilenya de Som Produce ('Billy Elliot') i amb un repartiment farcit de catalans, des de Mia Lardner (Sandy) a Toni Vinyals (Vince), que tornarà a posar a prova la fidelitat del públic a aquesta història tant del segle XX.

Publicitat
  • El Poble-sec

Del 21 de març al 26 d’abril, el Teatre Apolo de Barcelona acull El Musical dels 80s-90s, una comèdia musical de la Companyia Onbeat que ens transporta a una època on la música era el centre de tot. L’espectacle gira entorn de la inauguració del bar La Movida del Bacalao, punt de trobada per a antics companys d’institut que, 25 anys després, reviuen junts els grans moments de la seva joventut.

Amb èxits del pop espanyol, hits internacionals i les cançons de l’estiu que van marcar una generació, aquest musical de 100 minuts convida el públic a cantar, ballar i submergir-se en una atmosfera festiva plena de records. Les funcions seran els divendres i dissabtes a les 22.30 h, amb sessions addicionals al juliol. Les entrades estan disponibles des de 20 euros, amb opcions especials per a grups.

  • El Raval

Del 23 d'abril al 4 de maig de 2025, el Teatre Poliorama de Barcelona acollirà ‘Michael's Legacy’, un espectacle avalat pel Club de Fans de Michael Jackson a Espanya com el millor tribut al Rei del Pop. Creat per la Jackson Dance Company, aquest homenatge ofereix una experiència fidel als concerts originals de l'artista, amb un cos de ball de nou ballarins i tres veus en directe que recreen les coreografies i cançons més emblemàtiques de Jackson. Amb una durada de 110 minuts, l'espectacle és apte per a tots els públics a partir de 5 anys. Les entrades estan disponibles a partir de 15,50 euros.

Publicitat
  • Música
  • L'Antiga Esquerra de l'Eixample

SIX el Musical, un èxit internacional que ha triomfat a Londres, Broadway i altres grans ciutats, es podrà veure per primera vegada a Barcelona. Del 24 d’abril a l’11 de maig, el Teatre Coliseum acollirà la producció original del West End amb subtítols en català i castellà. Amb més de 12.000 entrades ja venudes, el muntatge es presenta com un dels esdeveniments teatrals més esperats de l’any.

Inspirat en la història de les sis esposes d'Enric VIII, SIX el Musical transforma aquestes figures històriques en icones pop en un espectacle vibrant que combina música, humor i reivindicació. Creat i dirigit per dones, l’obra ha estat guardonada en múltiples ocasions i ja acumula més de 1.000 milions de reproduccions a les plataformes digitals.

Ara és Barcelona qui pot viure en directe aquest fenomen global que ha revolucionat el teatre musical.

  • El Raval

La Cubana presenta el seu nou espectacle, L'amor venia amb taxi, un musical que es podrà veure al Teatre Romea de Barcelona a partir del 17 de setembre de 2025. Aquest muntatge és un homenatge al teatre d'aficionats de Catalunya, destacant la seva importància en el teixit cultural del país. La companyia ha triat la comèdia L'amor venia amb taxi de Rafael Anglada com a base per a aquesta producció, que promet combinar elements musicals amb els característics de La Cubana: humor, sorpreses, participació del públic, color i ritme desenfrenat.

Les entrades per a les funcions ja estan disponibles. Es recomana consultar la programació i adquirir les entrades amb antelació per assegurar-se una plaça en aquest espectacle. Per a més informació sobre dates, horaris i preus, podeu visitar la pàgina oficial del Teatre Romea.

Publicitat
  • L'Antiga Esquerra de l'Eixample

El mític musical The Rocky Horror Show torna a la capital catalana en la seva versió original en anglès, amb subtítols en castellà. Aquesta producció internacional, protagonitzada pel reconegut Jason Donovan, es podrà veure al Teatre Coliseum durant diverses funcions limitades, oferint al públic l'oportunitat de viure aquesta experiència única que ha triomfat arreu del món.

Amb un elenc de 15 intèrprets i música en directe a càrrec de la Rocky Horror Band, aquest espectacle barreja ciència-ficció, terror, comèdia i rock’n’roll. A més, com és tradició, l’ambient festiu convida el públic a participar activament i a lluir les disfresses més extravagants. La producció, dirigida per Christopher Luscombe, arriba directament des del West End de Londres, amb la garantia d’un muntatge fidel a l’esperit original.

Aquest musical de Richard O'Brien, estrenat el juny de 1973 al Royal Court Theatre, s'ha convertit en el musical contemporani que ha estat més temps a cartell de forma interrompuda. L'han pogut veure més de 30 milions de persones a més de 30 països i ha estat traduit a 20 idiomes diferents.

Les entrades ja estan a la venda a través de la plataforma oficial, amb una promoció especial del 20% de descompte fins a l'11 de març de 2025

  • Nens
  • Performance
  • Vila de Gràcia

Perduts enmig d’un bosc fosc i tenebrós, amb només dues motxilles, els petits Hansel i Gretel iniciaran un fascinant i alhora perillós viatge amb l’objectiu de trobar el camí que els guiï cap a casa. Immersos en aquesta aventura, una llum els conduirà fins a una casa feta de llaminadures i xocolata, però... Compte! El que no saben és que hi viu una bruixa dolenta que els farà la vida impossible. Un musical divertit i original per a tota la família

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat